drunken Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Skal bestille nye baklykter snart, blir kvalm av lexuslyktene egentlig! Men er så usikker på hva slags lykter jeg skal kjøpe.. Har lyst på enten "E39-facelift"-lykter med rødt under og hvit over. Eller svarte/sota krystall-lykter.. Trenger tips! Hva tror dere passer best på bilen min? Går for gangsterlook, så svarte krystall-lykter passer vel kanskje best? Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Hiver ut noen bilder som jeg tok i finværet i dag! Tilbakemeldinger om hva dere synes er fint! :) Svarte krystall-lykter bak er på vei, og bakrutesenker blir bestillt snart! Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Har skifta baklykter nå, bilder: Ble fornøyd med de nye lyktene jeg, synes dem kler bilen bra! Dem ser enda bedre ut IRL, spes i mørket! Bakrutesenker og M-list på lokket kommer snart! :) Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Ble langt bedre med de nye lyktene ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Skakke så mye til.. For sånn så den ut når jeg kjøpt'n: Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 STOR forbedring fra start til slutt! :) Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg