Chasin Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 (endret) Hei! Har en C-klasse som det er flikket litt på og montert litt stereo. Siden alle andre kan legge ut om sine biler tenkte jeg å gjøre det samme... Bilen er i daglig bruk hele året, så modifikasjoner blir gjort litt nå og da. Info: Bilen er en -99 mod C180 Sport (Andre seter, instrumenter etc) Tonede ruter Avantgarde grill AMG hekkspoiler Rial 8,5 * 19 med Nokian 235/35-19 Valsede hjulbuer foran Gule Koni rundt om Stereo: Hovedenhet: Pioneer DEX-P9 Lyd prosessor: Pioneer DEQ-P9 Forsterkere: Pioneer PRS-X 340, Pioneer PRS-X 720 Diskanter: Pioneer TS-T1 PRS Mellomtone: Pioneer TS-M7 PRS Bass: Pioneer TS-W 1201 DVC Bilen: Endret September 1, 2009 av Chasin Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 ser veldig fint ut. bra utvalg av anlegg :) Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kendo Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 ser veldig fint ut. bra utvalg av anlegg :) hehe... ja du synes vel det du:P må si at det ser meget bra ut de lille du har lagt opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 ser veldig fint ut. bra utvalg av anlegg :) "Man tager det man haver" :) Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PionerT23 Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 hehe... ja du synes vel det du:P må si at det ser meget bra ut de lille du har lagt opp... seff :) vet den subben spiller veldig bra. hadde en selv for noen år siden.. ikke tenkt på PRS sub istede da siden du har alt annet i PRS? Siter I Got NOS In My Blood And Fuel In MY Brain.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
installbay Hamar Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Bilder av stereo'n da, Chasin? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 ikke tenkt på PRS sub istede da siden du har alt annet i PRS? Egentlig ikke, er fornøyd med de jeg har, så hvorfor bytte? :) Bilder av stereo'n da, Chasin? :) Kommer.... :blunk: Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 ser ut som om du går grundig til verks med bagasjen så kommer nok til å bli bra :) Lykke til ... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Nye bilder, stereobygging: Et rack for å huse forsterkerne ble knekket i aluminium, deretter sveiset hjørnene. Boring av hull for kabelgjennomføringer: Under denne ble en ramme i 10 x 10 mm stål konstruert: Festeøre til rack: Ramme ferdig: Innfesting venstre: Innfesting høyre: Alt er skrudd fast slik at det er fullt demonterbart for service. Ramma er lakkert svart matt. Pga at ramma går helt til høyre, er batteriet flyttet, mer om det senere... Stor takk til Mr T. for hjelp :) Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Ser utrolig bra ut, følger fortsatt med! :D -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Med geniale komponenter og deilig grunnarbeid MÅ jo dette bare bli bra! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 nice! Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallaballa Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Detta blir spennende...følger med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Takk for fine tilbakemeldinger! :) Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Godt igang ja.. rart att en så ny mb ruster :hvaskjera Likte rør ramma di : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg