Bullit Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Hørte på radioen idag, at det var en som var blitt tatt i 155km/t i 30 sonen!! Hva skjer! Dette sprengte visst alle politiets tidligere målinger, snakker om 5xlovlig hastighet! Håper virkelig ikke det var en idiot fra dette forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 :hvaskjera Fyyy faen... sykt :nono: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondaGirl Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Helt uforsvarlig.. (D vakke meg altså) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Hørtes ikke helt bra ut.... Var han/hun på rømmen fra politiet? Var det på MC eller i bil? Merkelig at det går ann å komme opp i 155 i 30 sone da, pleier jo å være fartsdumper å svinger over alt. Hvor og når var dette? Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Fikk ikke med meg hvor det var, var på nyhetene på radioen ved 16.30 tiden idag. Etter det jeg forstod var det en bil, men er ikke sikker. Noen som sitter på mer informasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Jeg kjører ikke engang i 155 i 100-sonen! :eek: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Shiit .. :eek: Greit nok å kjøre litt for fort, men det får da være grenser (for det også) .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by Bullit Hørte på radioen idag, at det var en som var blitt tatt i 155km/t i 30 sonen!! Hva skjer! Dette sprengte visst alle politiets tidligere målinger, snakker om 5xlovlig hastighet! Håper virkelig ikke det var en idiot fra dette forumet! Det er latterlig at de skal lage en så stor sak ut av en slik bagatell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Mmmm, fryktelig bagatell:rolleyes: Vet ikke helt hvor de har 30 soner og slikt jeg, men kanskje der barn ferdes eller noe? Tosk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Hahah...når jeg så topicen satt jeg bare og lurte på om Ascona hadde rukket å svare at det bare var en bagatell. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by Bullit Mmmm, fryktelig bagatell:rolleyes: Vet ikke helt hvor de har 30 soner og slikt jeg, men kanskje der barn ferdes eller noe? Tosk. Det er ikke nødvendigvis uforsvarlig å kjøre i 300 heller, selv om myndighetene mener det er uforsvarlig å kjøre i 31 liksom.. Saken er den at myndighetene virkelig har mistet enhver form for bakkekontakt i forbindelse med fastsettingen av fartsgrenser. Fartsgrenser er i utgangspunktet fullstendig unødvendig å ha, de er bare en måte å begrense utnyttelsen av veier og biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Er det vinden jeg hører suse mellom øra dine? Det er en grunn til at det er 30 sone og ikke 100 sone på et sted. Skulle likt å kaldkvelt personer som raser gjennom tettbygde strøk hvor barn leker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Originally posted by Bullit Er det vinden jeg hører suse mellom øra dine? Det er en grunn til at det er 30 sone og ikke 100 sone på et sted. Skulle likt å kaldkvelt personer som raser gjennom tettbygde strøk hvor barn leker! Det er langt fra alltid det er en rasjonell grunn til at det er en maksimal tillatt hastighet på 30 kilometer i timen på en gitt strekning. At det ofte er en grunn til at det en relativt lav fartsgrense er en annen sak, fortsatt helt på trynet at myndighetene skal overstyre individet på den måten. Du kjører vel aldri for fort du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Enig med Ascona her.. Når du ligger i 155 km/t går det vel sånn ca 40 m i sekundet.. (gidder ikke å regne på det, men hvis noen gidde må de bare gjøre det og kjefte på meg fordi jeg gjettet feil=) Jeg vil da anta at bilen vil få 100m +++ i bremse lengde (fremdeles bare vill gjetting) og som vi alle vet er 100m +++ mer enn nok til å foreta en kontrolert oppbremsing og ikke meie ned mer ca 4stk barn, 2stk eldre og knuse et lite husbank hus.. (jajaja, jeg gjetter fremdeles) Barn er det nok av i norge. De eldre har samfunnet allerede brukt opp og huset var sikkert forsikret. Så jeg forstår ikke hvorfor alle er så sinte.. Pleie altid ha ca 160-170km/t (minst) når jeg passerer barneskoler i 2-tiden på ettermiddagen. PS: For å ikke bli misforstått. Alle tall i denne posten er ren gjetting. Antall barn, eldre og husbank hus er også gjetting og Jeg er IKKE enig med ascona ! I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 18, 2003 Rapporter Share Skrevet September 18, 2003 Folk burde jo skjønne hvor fort man kan kjøre på forskjellige steder så fartsgrenser burde jo vært unødvendig, men noen folk er jo idioter så faren for at det kommer en tulling i 200 forbi en barneskole klokka 9 på en mandagsmorgen er jo stor så det må jo til.... Hadde de flytta fotoboksene og fartskontrollene fra motorveien til 30 sonene så hadde vell folk kjørt i 155 på motorveiene istedet, men da hadde de jo ikke fått tatt noen førerkort og delt ut noen bøter.... Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg