Gå til innhold

155 i 30 sonen!!

Ranger emnet

Bullit

Anbefalte innlegg

• Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Ascona

Det er da et velkjent faktum at jeg i begynnelsen av min karriere som sjåfør kjørte relativt villt, og hadde en del uheldige episoder.. Disse episodene har jeg lært av, og kjører i dag på en mye mer kontrollert måte enn jeg gjorde for 4-5 år siden.

Katter og sånt gidder jeg forøvrig ikke å svinge unna nå heller, de lager jo ikkeno skade på bilen uansett..

Fy søren du er tøff som kjører på katter altså. Tør du dra av vingene på fluer også eller? :rolleyes:

Skal være enig i at det er et velkjent faktum at du skryter av å oppføre deg som en psykopat i trafikken. Men at du skal ha roet deg har jeg liten tro på.

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da et velkjent faktum at jeg i begynnelsen av min karriere som sjåfør kjørte relativt villt, og hadde en del uheldige episoder.. Disse episodene har jeg lært av, og kjører i dag på en mye mer kontrollert måte enn jeg gjorde for 4-5 år siden.

Katter og sånt gidder jeg forøvrig ikke å svinge unna nå heller, de lager jo ikkeno skade på bilen uansett..

Gidder du gjøre meg en tjeneste? Ringe meg hvis du skal til Sandefjord og kjører gamle E18 mot Obs? Må bare holde katten min inne akkurat i det tidspunktet, sånn at du tilfeldigvis ikke ratter den ned. :) Må jo vise litt hensyn vettu til deg vettu! :)

2007 Ford Mustang Shelby GT

1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0

2005 Chevrolet Colorado 3.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hondaen

candyman:

Med tanke på hvor mye dritt du, ascona og rdl har postet om andre mennesker så må vel jeg få lov til å si hva jeg mener en skjelden gang... skjønner ikke hvorfor DU tar dette opp, er det en som har slenkt personlig dritt her inne så er det nettopp deg.

Ser du igjennom mine poster så er de stort sett ment for å hjelpe andre som har problemer.

TRUE TRUE!!!At det er mulig Candyman:rolleyes: dobbelt moral til de GRADER å at du smisker/slikker rævskjegget til Ascona har vel vi alle skjønt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ditt, og til de andre her inne er egentlig ganske enkelt at dere ikke har forstått enda at den riktige måten å styre trafikken på er å overlate ansvar til individet som sitter bak rattet.

Det finnes 30 soner der 30 er alt for høy fartsgrense, men også noen der det er aaaalt for sakte.

Det finnes 80 soner der det er vannvittig å holde 80, og det finnes 80 soner der 250+ er fullstendig udramatisk.

Forteste jeg har kjørt selv på norsk veg, er 240 km/t. Der var det 70-sone (E18). Vil ikke akkurat kalle det udramatisk. Heller tankeløst. Men jeg innrømmer det iaf.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hondaen er nok rompisen til en eller annen som bestemmer eller.no.

.....og her gikk du tom for argumenter. At du går i forsvar på en slik barnslig måte er jo et godt bevis på den svake person du er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere tatt Ascona-Kenneth i forsvar, og det helt kostnadsfritt, men nå som disse for meg nye opplysninger har kommet frem i dagen, kan han heller klare seg med innleid muskelhjelp heretter.

Hvordan skal man kunne forsvare en som ikke bare bryter livsviktige trafikkregler med stor margin, men som dessuten gjerne kjører i hjel katter uten å føle anger hvis dem skulle krysse hans vei, uten å ta betalt?

Til og med advokaten til Mullah Krekar ville hatt betenkeligheter med å ta på seg den oppgaven.

Riktignok kjenner jeg en kar som gikk lenger hva angår katter.

Han kjørte gjerne av veien og fulgte etter dem på jordene om så var nødvendig. Han må virkelig ha hatet katter. Jeg tror han skulle hevne sin elendighet ved å ta dem av dage.

Han hadde også sine helt egne meninger om hvordan ting skulle være, og folk gjorde klokt i å ikke motsette seg ham, ellers risikerte de å finne igjen ramma til bilen sin på en låve et sted.

Heldigvis har mannen fått hjelp. Hjemmehjelpen kommer med piller til ham hver dag, så han har roet seg en del og lagt karrieren som bilslakter på hylla.

Om han har sluttet å rase over all de jorder som finnes for å kjøre i hjel kattene til folk, vet jeg sannelig ikke.

Men koselig kar forøvrig. Skjønt ta ham i forsvar gjør jeg ikke uten å få en solid økonomisk påskjønnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en 30-sone midt på natten er det gjerne et avisbud eller lignende som jobber også. Hadde kanskje ikke vært så gøy å drepe en uskyldig arbeider?...Og den her kan du ikke avfeie som sprøyt, fordi det finnes mange tusen nattarbeidere over hele Norge, og ingen av dem ønsker å bli påkjørt og drept av en cowboy i corvette.

Vent til du kommer ut i litt høyere soner før du beynner med skikkelig grisekjøring da, ascona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår