Gå til innhold

mye pratere her på forumet

Ranger emnet

espen_mg

Anbefalte innlegg

Synes det er veldig mye pratere her på forumet.

Mye påstander som faktisk er helt på jordet!!

det er greit at noen har hørt av noen som har hørt at det er sånn og sånn...

men dette innebærer at det florerer utrolig mye feilinformasjon.

Synes dette er litt dumt, da det blir for dumt at man ser folk snakke om prosjekter du kanskje selv har vært med på, og fått førstehåndsinformasjon om, er bare feilinfo!

prøv å skjerp dere litt da.

vet dere ikke sikkert så si det da!!!

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Det gjelder vel generelt alle forum, har en tnedens til og være veldig mange besserwiesere...

espen_mg:er volvoen på avataren din din?? Er det det så legg ut noen bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo en kjendis innen dette her på 200 forumet,skriver usannsynlige lange innlegg(uansett hva spørsmålet er) men har selv innrømt at han ikke skrur bil.

:hello:

Han som "oppfant" google eller???

volvo242r63liter24ventilertruetracmed el-speedo osv...??

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som fant opp gurgle da jeg ikke skjønte noe.. Se så stor suksess det har blitt... Skal ikke påstå at jeg er noen verdensmester i noenting selv..

Men må si meg døktig impregnert da det var en som foreslo å sveise ei 75% sperre på en bakaksel... Er endel rakettforskere her med mange gode ideer som sikkert er verdige en nobelpris eller noe...

Noen som vil ha en link til noe? mehe...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nokk en nyttig tråd her på bilforumet!" *jippi*

For det første er den posta på feil sted, for det andre så er jeg helt enig i at det er mange som er "pratere" på detta forumet! Den tråden der det står om han som skule sveise 75% sperre osv. i burde alle lese, gliste meg skakk da jeg leste den, og ikke for og nevne han som måtte vite navnet "på tingen du stapper nøkkelen inni for og starte bilen"... men han hadde skrud mye bil sa han og han var en erfaren mekaniker :P hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder vel generelt alle forum, har en tnedens til og være veldig mange besserwiesere...

espen_mg:er volvoen på avataren din din?? Er det det så legg ut noen bilder.

blir så jævla lei av alle som liksom har så peil.

Bilen har bl.a jeg bygget ja. sammen med 242-T6 og enda en kompis som ikke er her inne.

HAr en del bilder, men det kommer nok en hjemmeside for bilen og byggeteamet etter hvert her, så dere får vente litt. kom på acr i juni så får dere se den selv.

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider