Gå til innhold

mye pratere her på forumet

Ranger emnet

espen_mg

Anbefalte innlegg

Får vel uttale meg her som forumets minst populære person!

jeg har bare et spørsmål til dere, hva har det seg at dere skriver verdnes dårligste topic, men på første linja i tråden skriver dere verdens BESTE overskrift til tråden? hvorfor ikke bare overføre dette til topicen sånn at tråden deres overlever ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gjest PsychoSigV

Er kanskje mange som aldri har gjort annet enn å fylle på kjølevæske og spylervæske, dem er kanskje litt ivrige med å late som dem kan mye eller at dem skriver ting dem halveis har fått med seg fra en bekjent så kommer det fort ut feilinfo. Men mange ting det blir skrevet om kan skrives på ulike "Fagspråk" og forskjellige teorier, sånt må man bare la være å irritere seg om. Ingen har samme tankegang. Og man skal heller ikke dra rundt i tråder å "Rette" opp andre sine feil på en uhyggelig måte, da kan man heller la være... For det skaper flere sider med diskusjon.

Kritikk trenger heller ikke finnes i trådene, sånt skaper også styr. Ser at alle ser bort fra tråder dem ikke liker innholdet i, enn å whine så jævligt om det.

Like enkelt som på tv, er det dritt på nrk, så ser man på en annen kanal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel uttale meg her som forumets minst populære person!

jeg har bare et spørsmål til dere, hva har det seg at dere skriver verdnes dårligste topic, men på første linja i tråden skriver dere verdens BESTE overskrift til tråden? hvorfor ikke bare overføre dette til topicen sånn at tråden deres overlever ?

En liten forflytning til et mer generelt sted på forumet hadde også vært på sin plass...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje mange som aldri har gjort annet enn å fylle på kjølevæske og spylervæske, dem er kanskje litt ivrige med å late som dem kan mye eller at dem skriver ting dem halveis har fått med seg fra en bekjent så kommer det fort ut feilinfo. Men mange ting det blir skrevet om kan skrives på ulike "Fagspråk" og forskjellige teorier, sånt må man bare la være å irritere seg om. Ingen har samme tankegang. Og man skal heller ikke dra rundt i tråder å "Rette" opp andre sine feil på en uhyggelig måte, da kan man heller la være... For det skaper flere sider med diskusjon.

Kritikk trenger heller ikke finnes i trådene, sånt skaper også styr. Ser at alle ser bort fra tråder dem ikke liker innholdet i, enn å whine så jævligt om det.

Like enkelt som på tv, er det dritt på nrk, så ser man på en annen kanal.

Kritikk kan også være greit å få avogtil.

Så lenge den blir sagt på en saklig, og konstruktiv måte.

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Espen sikter til mye bullshit å ikke veit snakk om den bilen han/de har bygget og 242-T6 sine biler... noe jeg skjønner... (Rett meg om jeg tar feil)

Stemmer kenti..

halvparten tror at Trond(242-T6) sin bil og den rindals 242'en som var i bilsport er den samme. den som har ufo-skjørt på siden og 940 baklys eller hva alt er...kommer med priser på hva den er til salgs for, å hva den var til salgs for, når den ALDRI har vært til salgs!!!

Irriterer meg så grenseløst at alle tror de vet så my om alt.

Men, som DaButcher sier her oppe så er det klart veldig nyttig med tips om hva som kan være symptomer o.l ved forskjellige problemer man støter borti. Men alt dette snakket om biler og hva som er gjort som er 5.hånds informasjon kan folk spare seg!!!

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer kenti..

halvparten tror at Trond(242-T6) sin bil og den rindals 242'en som var i bilsport er den samme. den som har ufo-skjørt på siden og 940 baklys eller hva alt er...kommer med priser på hva den er til salgs for, å hva den var til salgs for, når den ALDRI har vært til salgs!!!

Men, som DaButcher sier her oppe så er det klart veldig nyttig med tips om hva som kan være symptomer o.l ved forskjellige problemer man støter borti. Men alt dette snakket om biler og hva som er gjort som er 5.hånds informasjon kan folk spare seg!!!

Var nok det jeg tenkte meg ja...

som Espen sier alt som er info som ikke skal ut elr det vil si de har hørt men IKKE veit om er fakta kan folk spare seg for å spre på nett!

Tank You

Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt)

Volvo 740/940 16V Tic (solgt)

BMW 318 is Coupe (Solgt)

VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs)

Volvo V90 T-4R (Ny bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer kenti..

Altså,det er jo ingen som sier noe hvis de mener det de sier er galt,men når man sier noe galt på dette forumet er det jo positivt at det blir fort rettet opp igjen.

Anngående hva folk sier så må jo folk få lov til å spørre om ting de lurer på..at ting blir spurt om og om igjen er irriterende,det er jeg enig i.

At hvem som sier noe feil om en bil her til lands er ikke noe å skyte noen for...man blir ikke flink å skru av å vite alt om naboens trimma Volvo 240.

Jeg synes det er veldig mange flinke & kreative mennesker på volvo forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme SVAR!:magic:

Og det er lov å fjerne sitt eget innlegg hvis man skjønner at man har driti på leggen, slik at ikke innlegget "volder skade"...., det har jeg gjort selv grinchy

Det er nemlig lett å lande på misvisende innlegg via søkemotoren, uten at men leser hele tråden og forsatår at innlegget er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider