Gå til innhold

import av s13 200 sx

merce-123

Anbefalte innlegg

jeg skal importere en 200sx s13 fra sverige til sommeren, så lurer jeg på hvor mye avgiftene vil komme på?hva må jeg gjøre når jeg får den hjem?

hvor kan jeg skaffe rå styling,trimming,stereo og alt sånt til 200 sx? helst i sverige eller danmark da jeg trur det er en del billigere der.

vil ende opp med ca 300-400hk. hva må gjøres?

for 10 000-ende gang,svar på spørsmålet!!! ikke svar på andre ting som ikke har noe med saken og gjøre!

håper på svar! hilsen s13-frelst.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må finne bilen i sverige. kjøre til grensa å betale 25% MVA av kjøpesummen. Så kommer avgiftene i tilleg. Disse kan du regne ut på http://www.toll.no

trim, stereo, styling osv har de fleste styling/tuning sjapper i norge og resten av verden.

Du vil ha 300 - 400HK, da må du gjøre en del. + at du må betale en trillion i avgifter.

Søkefunksjonen eller ellers fin å bruke

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må finne bilen i sverige. kjøre til grensa å betale 25% MVA av kjøpesummen. Så kommer avgiftene i tilleg. Disse kan du regne ut på http://www.toll.no

trim, stereo, styling osv har de fleste styling/tuning sjapper i norge og resten av verden.

Du vil ha 300 - 400HK, da må du gjøre en del. + at du må betale en trillion i avgifter.

Søkefunksjonen eller ellers fin å bruke

BAre for å si det, for å presse en ca18 til 400hk (300hk slipper du bytte innmat for hvertfall første sesongen) som holder mere en ei uke koster deg fort 100 000 hvis du handler i fra japan dvs "billig".. All innmat må byttes ut, maskinering av blokk, topp, dyser, bensinpumpe,sprut, bc,clutch, eksos med grenrør, toppakning, turbo,FMIC,kammer, ventiler,osv i toppen da får du vel 400hk, da er det jo kjedelig å kjøre med åpen diff så da må du kjøpe det å, tyne en motor så lang ville jeg hatt oljekjøler, skikkelig instr å holde styr på alle temp osv greddy sine så er det 1500-2000kr stk kanskje en bredbands lamda siden du har så dyr motor å så du ikke raser 4000..++++++ da er du klar for mapping 5000kr der... å da har du racerbil med tråsykkel bremser, gromme bremser, d2 feks 10000 foran 6000 bak.. å da ligger du som et såpestykke på veien, coilovers for veiholdning 5000, 5000 for foring kit.

styling har jeg ikke så veldig greie på så gir noen greie eksempler..

5000-10000 for styling dyrere jo bedre passform pluss lakkering da 7000 der å..

Lyd ikke peil men en skikkelig gettosmurf har mint 2x12 å 4 6x9 så øra ligger javnt med kinna sikkert 10 000 her å

Da har du i grunn brukt borti mot 200,000 på en bil til 70-90,000 så motor koster nok mere enn fleste tror..

Mvh s14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...