hipolehip Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hei. Eg har skifta litt av min hjulbue og skal ha på eit tynt lag med sparkel. Tempraturen ligger for tiden rundt null til minus 5 grader. Det er Hagmans stålplast finsparkel. Noken som har prøvd å sparkle i dinne tempraturen? Ole-Johan Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mona_Helen Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hagmans sparkel er noe av den største møkka som er å få kjøpt. Begynn med å kjøpe et annet sparkel. Et brukbart sparkel som ofte er å få kjøpt på bensinstasjoner er Plastic Padding PP100. Ellers har Wurth, CarSystems og C4R et som er meget godt. Siter -88" Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Det blei litt feil vel Torgeir... Hehe Eller har du prekka PP på Mona å? :P Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hehe, må jo læres opp litt hun også. ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Det hefter vel dårlig i denne kulda, er en start å få på no varme å komme opp i 15+... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Er vanskeli og få varma opp no som der ikkje er port i garasja, og er vanskelig og flytte heile bilen lenger inn på neste hobbyrom:P Har 1Kg av den sparkelen so må no prøve og få brukt den. Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Hadde 2kg av den jeg, bruker den på alt annet enn bil. Har brukt den som fyllmasse på noe dørpaneler jeg bygde om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Men er det noen andre sparkela eg kan bruke som tåler tempraturen rundt 0 grade c da? Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 la sparkelet stå inne å få romtemp og varm det du skal sparkle med varmepistol og ta litt av gangen så går det nok bra. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Test litt sparkel på noko anna først da... Grov stålplast fungerte bra med meg i ca 5 grader. men så var det heller ikkje så viktig da, sidan dette var på ein plass ein ikkje ser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg