Gå til innhold

Ny bil, endelig! `00 V70 R AWD

Ranger emnet

Insolved04

Anbefalte innlegg

Endelig. Nå fant jeg den. :) 2000 model R AWD. Bildene er tatt fra salgsannonsen.. Får den 20 feb :)

Bilen:

V70R1.jpg

Motorrommet:

V70R3.jpg

Sommerhjula:

V70R4.jpg

Fler bilder kommer.. Litt om bilen:

Norsksolgt, førstegangs registrert 26.10.1999. Gått 210.000, men det er jo en Volvo :) 2.4T, 265 hk, Automat (5 trinns). Innvendig er det skinnratt, elektriske delskinn/alcantara stoler, alu paneler, stoffmatter med R emblem og bigfront stereo. Skulle ønske det var RTI, men men. Kan ikke få alt heller :)

Har noen småplaner for den, blandt annet klarglass og xc grill. Innvendig skal jeg fjerne mobilholderen og montere ny spiller. Ellers så blir det innvendig og utvendig rens + polering :)

Vil gjerne rette en STOR takk til de i Göteborg som skaper slike perler! :) Innspill og forslag mottas gjerne!

// Insolved - Venter som en hund på 20 februar!

`00 Volvo V70 R AWD

CE lappen tilbake igjen!! Takker fylkeslegen for å vise vett! :D

Scania 164 580

VolvoForum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye skal du ha for blinklysene hvis du skifter til klarglass?

De er separate :) Kan kjøpes på Volvo, priser og artikkelnummer er i en annen tråd i x70 forumet.

RTI er ikke så mye å gå glipp av egentlig, du har vell en senterhøytaler oppa dashen istedet?

Får jo ikke norske kart til RTI, det er dumt. Hadde en maken bil i laserblå til låns i helga. God bil som sitter noe vanvittig på vinterføret. ;-)

Har ikke det heller :angry: Men stereo'n er bra synes nå jeg :) Gleder meg mest til å få den hjem og begynt å kose med den. Kommer nok til å sove "ute" et par netter da ;)

`00 Volvo V70 R AWD

Scania 164 580

VolvoForum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er separate :) Kan kjøpes på Volvo, priser og artikkelnummer er i en annen tråd i x70 forumet.

Du trenger vel ikke de som står på nå når du skifter til klarglass? Alså USA blinkerene du har på nå?

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger vel ikke de som står på nå når du skifter til klarglass? Alså USA blinkerene du har på nå?

Klarglass er hovedlyktene. USA blinkerne er jo "klare" allerede. Det er to separate deler.

Varenr:

- 9467888: C70 Klarglass, Hovedlykt, Venstre

- 0467889: C70 Klarglass, Hovedlykt, høyre

- 9467894: C70Klarglass, Blinklys, venstre

- 9467895: C70 Klarglass, Blinklys, høyre

:)

`00 Volvo V70 R AWD

Scania 164 580

VolvoForum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. sorry for at jeg søpler til posten din.. trodde du hadde de som ikke var klarglass jeg..

Jeg lever under prinsippet "ingen spørsmål er for dumme", så ikke tenk på det :) Synes det er morro når folk spør jeg :)

`00 Volvo V70 R AWD

Scania 164 580

VolvoForum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. sorry for at jeg søpler til posten din.. trodde du hadde de som ikke var klarglass jeg.. slik som disse http://www.hova.com/ShowProduct.aspx?ProdID=1741&cat=624

Men den prisen de skal ha for de er jo samme prisen som Bilia skal ha for en her hjemme, så det er jo billig! Minus valutaforskjellen og da.. :)

Ok, det var litt offtopic ja..

Rebel

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

2000 V70R AWD Laserblå (soon2come)

Lenke til kommentar
Del på andre sider