eyzo Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Når jeg har bilen stående på jobb om dagene så har jeg hele frontruta full av et tynt lag med frost/is når jeg skal hjem.. Men på utsiden er det ingenting.. Hvordan har dette seg? Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole_3400 Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Min teori er at det kommer av feks. snø og vann du drar med deg inn i bilen, som smelter, og lager kondens innvendig på ruta di, som igjen fryser pga den alve tempen ute. Prøve å bank av snøen litt bedre på skoa fremover. :) Siter Mvh Ole_3400 2005 Subaru Impreza WRX x:'86 Subaru L-serie - Wannabe Rally Edition x: `94 Opel vectra "Ellers så ere jo mye enn får gjort med litt trolldeig...." - Nils Wærstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 ha et vindu so vitt åpe so vil ikkje det fryse på innsida. Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Det er ikke snø her.. bare dritt kaldt! =D Men er lite gløtt på vinduet kan jeg gjøre et forsøk på. Men det skal ikke være sånn!!! Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Det er ikke snø her.. bare dritt kaldt! =D Men et lite gløtt på vinduet kan jeg gjøre et forsøk på. Men det skal ikke være sånn!!! Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hvist ikke du har mye snø/is på mattene som skaper fukt, så vil jeg tippe at du har en lekasje en plass! hadde selv dette problemet på en gammel toyota, da var det pakninga på bakvinduet som ikke var helt 100% så bilen både dugget og frøys is på rutene innvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg