J_A_H Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Jeg selger en Blaupunkt Sevilla rd104 cd spiller(med brukermanual). den har rds radio og funker helt greit. Spiller ikke Mp3.. Den selges for 300 kr + evt frakt. hvis den ikke blir hentet. (spilleren på bildet heter Kiel rd 104, men den er identisk..) kontakt meg: jhelgedagsrud@online.no Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Har trua på denne spilleren, Jørn ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Det er bra :-) Den er kanskje ikke nyeste modell, men du verden så driftsikker. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Slik en jeg har i A4en orginalt, konge spiller:D Men min spiller brente cd'er.. hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Slik en jeg har i A4en orginalt, konge spiller:D Men min spiller brente cd'er.. hmm ..Den tar brente cd'er ja.. men du må konvertere filene fra mp3 til "vanlige" type musikkfiler, (kommer ikke på hva det heter i farta..) Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Bring øpp mai påost... Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Bud? Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ztinaldoz Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 100+frakt?:) Siter -91 Honda Accord 2.2i 16v 150 hk -------------------------------------------- Regionsleder Vestlandet, Club Honda Norway Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Nei.. Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ztinaldoz Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 200+frakt?:) Siter -91 Honda Accord 2.2i 16v 150 hk -------------------------------------------- Regionsleder Vestlandet, Club Honda Norway Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 pm sendt... Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg