Gå til innhold

Tsbusa: BMW 520i Touring M5 1995 modell. Familievogna!:)

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

• Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

møtte deg i dag var veldig fin å se til bilen din..

(kjørte go kart)

Er det du som raser rundt i den der? Utrolig feit den:D

---

Monterte bakpotta idag, gjorde det skikkelig, prøvemonterte, delvis festet (Måtte gjøres justeringer) punktsveiset, tok så ned hele eksosanlegget fram til katalysatort, og sveiste sammen allt skikkelig, og monterte...

Lyden var ikke noe til å begynne med, men kjørte den entur, og fikk varme i anlegget, da kom fin lyden, jeg ble veldig fornøyd med lyden..:) Rakk ikke ta bilder eller noe slikt, men kan ta bilder senere, og en film:D

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! utrolig strøken bil! ble missunnelig av å se under bilen din.. f.eks bensin røra dine var jo helt strøkne, venter på å få bytte alle mine=/

men en ting, siden du bare har montert senkesettet foran, og ikke bak, vil du få et problem med å få godkjennt det i vognkortet. Det fikk jeg hvertfall erfare med min e34sedan, monterte 30mm kun foran, dro til trafikkstasjonen, og ble sent hjem igjen for å montere bak og! bare et lite tips, men vet ikke hvor nøye dem er på de forskjellige trafikkstasjoner/biltilsyn rundtomkring.

C4 Explosive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

benger: Jeg er klar over det. Men, har ikke bestemt meg for om jeg skal dra og godkjenne enda uansett:P Har ikke noe hast, blir jeg stoppa, så tvi tvi den gang den ei. Ordner seg uansett. Og kjenner en som er bilfrik på biltilsynet, så kanskje det ordner seg uansett;) Ja, bilen er veldig pen og ren under:)

Nå er bilen så å si klar for treff, blir brukt som "depot" for en kompis` M5. Må jo ha dekk:D Bilen min vil komme til å stå på utstillinga på Lånke imorgen også. (Lørdag 28 April).

-Subaru Impreza WRX 01'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Dette har vært en ulykkesdag:(

1.

Skulle på åpningen av nye Elkjøp på handelsparken her idag. Fant en ledig parkeringsplass, begynte å rygge bilen på plass, veldig rolig såklart. "Bunk"!:confused: Jaja, der rygga vi på en fordømt lyktepåla. Hell i uhell, ble det ingen merker. Gikk derifra uten noen sure miner.;)

2.

Drev å kjørte etter noen kompiser som drev med en liten artig "flyttesak". En stor 250 ATV i en Hiace med bakseter og hele greiene (Gamle modell Hiace, bakhjulstrekker) så jeg kjørte bakom og filmet, kameraet lå på dashen. Så kom en fjomp i Passat, som kutta en sving forran meg, jeg bremsa hardt og fikk stoppet, gassa så igjen på, og svingte til venstre, kameraet holdt på å skli av dashen, jeg i full fart med en hånd på kameraet, mens den andre svingte, jeg kjørte på en dårlig vei, så typisk nått måtte bilen spore noe satans til venstre, full panikk i ett lite halvsekund der, "Boing":eek: Klarte å svinge unna før det ble for gærnt, traff en fortauskant:( Så ble det noe bannskap mens kameraet fortsatte å filme. Vi kom fram, jeg gikk ut, med kameraet som fortsatt filmet, og til min forskrekkelse og enda mer bannskap, felgen har fått en skade:( .

Ikke så altfor stor, man må se nøye etter for å se den, og man legger ikke lett merke til den. Det kunne vært MYE verre.

Tenker over det og synes jeg er en idiot. Skulle jo ikke ha filmet idet heletatt. Uforsvarlig av meg, og jeg fikk vel som fortjent. Men, tar det ikke så gjekla tungt. Kjøper ny felg etterhvert. Og skaden er så lite (For det meste bare flasset av noe heelt ytterst på felgen, ingen grove sår eller noe). Men så er jeg blitt en perfeksjonist ang. bilen mine.. Vasker den ca annenhver dag, noen ganger hver dag også...

Men men...:cool:

-Subaru Impreza WRX 01'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en ulykkesdag:(

1.

Skulle på åpningen av nye Elkjøp på handelsparken her idag. Fant en ledig parkeringsplass, begynte å rygge bilen på plass, veldig rolig såklart. "Bunk"!:confused: Jaja, der rygga vi på en fordømt lyktepåla. Hell i uhell, ble det ingen merker. Gikk derifra uten noen sure miner.;)

2.

Drev å kjørte etter noen kompiser som drev med en liten artig "flyttesak". En stor 250 ATV i en Hiace med bakseter og hele greiene (Gamle modell Hiace, bakhjulstrekker) så jeg kjørte bakom og filmet, kameraet lå på dashen. Så kom en fjomp i Passat, som kutta en sving forran meg, jeg bremsa hardt og fikk stoppet, gassa så igjen på, og svingte til venstre, kameraet holdt på å skli av dashen, jeg i full fart med en hånd på kameraet, mens den andre svingte, jeg kjørte på en dårlig vei, så typisk nått måtte bilen spore noe satans til venstre, full panikk i ett lite halvsekund der, "Boing":eek: Klarte å svinge unna før det ble for gærnt, traff en fortauskant:( Så ble det noe bannskap mens kameraet fortsatte å filme. Vi kom fram, jeg gikk ut, med kameraet som fortsatt filmet, og til min forskrekkelse og enda mer bannskap, felgen har fått en skade:( .

Ikke så altfor stor, man må se nøye etter for å se den, og man legger ikke lett merke til den. Det kunne vært MYE verre.

Tenker over det og synes jeg er en idiot. Skulle jo ikke ha filmet idet heletatt. Uforsvarlig av meg, og jeg fikk vel som fortjent. Men, tar det ikke så gjekla tungt. Kjøper ny felg etterhvert. Og skaden er så lite (For det meste bare flasset av noe heelt ytterst på felgen, ingen grove sår eller noe). Men så er jeg blitt en perfeksjonist ang. bilen mine.. Vasker den ca annenhver dag, noen ganger hver dag også...

Men men...:cool:

Er du hva man kaller en kvinne bak rattet? :hammer :rolleyes: hihi, sorry! Måtte bare ;P

( )2006 Toyota Hiace 4x4

(x)1999 BMW 520i touring

(x)1979 Volvo 244

(x)1998 Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider