Gå til innhold

bygger anlegg i Sierraen min;)

Ranger emnet


Boffer

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå er neste allt samme ferdig mangler bare top plata:D

 

Hvis jeg var deg, da ville jeg borret et hull eller to i ''bunn'' av kassen til forsterekerene dine, slik at du får unna kablene dine. Dette vil da se mye bedre ut.

 

Ellers kan dette blir bra det, hvis du tar deg tid, være nøye. :)

 

-Arne

90' Ford Sierra 2wd DOHC-T

05 Jumpy

X-Diverse

***Ford***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var deg, da ville jeg borret et hull eller to i ''bunn'' av kassen til forsterekerene dine, slik at du får unna kablene dine. Dette vil da se mye bedre ut.

 

Ellers kan dette blir bra det, hvis du tar deg tid, være nøye. :)

 

-Arne

 

ja men skal jo være ei plate over forsterkeren sån au du ike vil se none av kablene eller forsterkern

Old fords never die, they just goes faster!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er det

 

I det tilfellet vil jeg på det sterkeset annbefale deg å spare penger til en ny monoblokk, som faktisk klarer å drive de to elementene slik de burde drives!

Søk på forumet etter "uscarvor" så skjønner du hvorfor jeg sier at du burde bytte den ut! :)

Men selvsagt: om du er fornøyd med lyden så er det ingen tvang til å handle! ;) men personlig mener jeg ikke at noe fra uscarvor fortjener en slik installasjon! vil ikke påstå at de fortjener en installasjon i heletatt, men det får så være! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det tilfellet vil jeg på det sterkeset annbefale deg å spare penger til en ny monoblokk, som faktisk klarer å drive de to elementene slik de burde drives!

Søk på forumet etter "uscarvor" så skjønner du hvorfor jeg sier at du burde bytte den ut! :)

Men selvsagt: om du er fornøyd med lyden så er det ingen tvang til å handle! ;) men personlig mener jeg ikke at noe fra uscarvor fortjener en slik installasjon! vil ikke påstå at de fortjener en installasjon i heletatt, men det får så være! :)

 

 

ja har tenkt tanke på å¨bytte ut forsterkeren til subben;) men er lit i tvil er jo førstegangsbilen så ved ike å møe penger æ gider å legge i anlegget

allt som er i bilen er uscarvor untata bassen å det spiller ganske greit så er lit usikker

har du none tips til forsterker?

Old fords never die, they just goes faster!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår