Gå til innhold

bygger anlegg i Sierraen min;)

Ranger emnet


Boffer

Anbefalte innlegg

Mye penger har du? Hehe...

Under bilstereo ligger det, ganske høyt oppe, en tråd som heter "tips til monoblokk"... kan være verdt en titt! :)

Ellers ville jeg sendt en PM eller mail til http://www.installbay.no eller noen av de andre forhandlerne her inne :)

 

ELLER: jeg har veldig god erfaring med å handle brukt og dette kan du spare MYE penger på! Ta en titt under bilstereo til salgs her på forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I det tilfellet vil jeg på det sterkeset annbefale deg å spare penger til en ny monoblokk, som faktisk klarer å drive de to elementene slik de burde drives!

Søk på forumet etter "uscarvor" så skjønner du hvorfor jeg sier at du burde bytte den ut! :)

Men selvsagt: om du er fornøyd med lyden så er det ingen tvang til å handle! ;) men personlig mener jeg ikke at noe fra uscarvor fortjener en slik installasjon! vil ikke påstå at de fortjener en installasjon i heletatt, men det får så være! :)[/quote

 

 

ja har tenkt tanke på å¨bytte ut forsterkeren til subben;) men er lit i tvil er jo førstegangsbilen så ved ike å møe penger æ gider å legge i anlegget

allt som er i bilen er uscarvor untata bassen å det spiller ganske greit så er lit usikker

har du none tips til forsterker?

 

Legg pengene på en Ground Zero forsterker... du får hva du betaler for...:titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så mye har jo just kjøpe anlegge egentelig hehe

kjøpe

frontset 5" uscarvor

6x9 uscarvor

forsterker 500w uscarvor

forsterker 1000w uscarvor

og 2 12"dynabel

 

å det spiller ganske greit egentelig men er lit usikker på om jeg skal kjøpe

1 ny forsterker til bassen og flytte 1000w over til frontsette og 6x9

hva syntes dere?

Old fords never die, they just goes faster!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så mye har jo just kjøpe anlegge egentelig hehe

kjøpe

frontset 5" uscarvor

6x9 uscarvor

forsterker 500w uscarvor

forsterker 1000w uscarvor

og 2 12"dynabel

 

å det spiller ganske greit egentelig men er lit usikker på om jeg skal kjøpe

1 ny forsterker til bassen og flytte 1000w over til frontsette og 6x9

hva syntes dere?

 

Jeg vet ikke hvor kresen du er... men jeg skille kjøpt en ny forsterker, og jeg kan love deg att du får ett helt annet trøkk i bassen!:sombrero:

 

har en 2 kanals groundzero forsterker liggendes som jeg ikke skal bruke... helt ny... strømsterk som få... digger ground zero sine forsterkere... har nå et Nuclear som jeg skal ha i bilen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så mye har jo just kjøpe anlegge egentelig hehe

kjøpe

frontset 5" uscarvor

6x9 uscarvor

forsterker 500w uscarvor

forsterker 1000w uscarvor

og 2 12"dynabel

 

å det spiller ganske greit egentelig men er lit usikker på om jeg skal kjøpe

1 ny forsterker til bassen og flytte 1000w over til frontsette og 6x9

hva syntes dere?

 

Boffer, hvor ser du en 1000-watts forsterker på de bildene ovenfor? Du som har bygds subkassen? Den var litt upraktisk.

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boffer, hvor ser du en 1000-watts forsterker på de bildene ovenfor? Du som har bygds subkassen? Den var litt upraktisk.

 

den rød forsterker den er på 1000w det er jaffalt det som står på den

ja har bygd kassa sjøl å syntes at den er veldig så praktisk

Old fords never die, they just goes faster!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor kresen du er... men jeg skille kjøpt en ny forsterker, og jeg kan love deg att du får ett helt annet trøkk i bassen!:sombrero:

 

har en 2 kanals groundzero forsterker liggendes som jeg ikke skal bruke... helt ny... strømsterk som få... digger ground zero sine forsterkere... har nå et Nuclear som jeg skal ha i bilen min...

 

nei ekke særlig kresen hehe på anlegge hehe bare det spiller

Old fords never die, they just goes faster!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står jaffalt 1000w på den rød forsterkern men æ har ike peiling så kansje hehe det spiller jaffalt ganske greit :)

men så er æ æ ikke noe veldig anleggexspert :P

 

Nå har det seg sånn at de forsterkerne du har valt egentlig ikke yter noe spesielt "flott" om jeg kan kalle det det :)

 

Aner ikke hvor mye du ga for de, men noe over tusenlappen hadde jeg aldri kjøpt de for ;)

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår