Henrik kl Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hei. Min bmw 518i mod 85, er ikke helt i humør for tiden. Jeg får ikke alltid startet den, etter jeg har kjørt med den. Kan det ha noe med bensinpumpa/bensinfillteret å gjøre? Siter Samma dritten om du kjører noe læit, bare du fårn bræit!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille79 Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 kanskje det er pluggene dine?? har noe lignende feil på 320.. den liker ikke beru plugger.. så ngk plugger er kjøpt inn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tov Arne Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Det kan hende filteret er tett så prøv å rens det. Har en 518i 87mod. som jeg kjøpte nye plugger til så gikk den som bare det. Siter Suzuki SJ - Prosjekt. Bmw 518i - 87' Volvo Feltvogn - 66' Volvo 245 GLT 86' Volvo 240 GLE 85' - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg