Gå til innhold

omsveising av 940 grenrør?? ekstern WG

Ranger emnet


totte88

Anbefalte innlegg

går no vel and å sveise seg en adapter, som en monterer mellom grenrør og turbo,for å få montert seperat wastgate..har og sett folk som har sveist inn i eksoshuset på turboèn for å få montert seperatwastgate..men du skal no være drevene i sveisefaget for å få det til å holde..eller det beste: bygg seg et sjikli grenrør:D

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døm har laga nytt baklokk til turboen... Har dratt røret fra kanalen der spjellet til den originale wgn sitter til en ekstern wg..

Men hvorfor trenger du ekstern WG?

Jeg ville ikke sveisa om røret, intern wg holder lenge det...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår