Gå til innhold

Bilder av bilene mine

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

At Audien ser litt herpa ut skal være helt sikkert, men prosjektbiler bruker å være slik. Innkjøpt for en slikk og ingenting, som så fikses og påkostes astronomiske summer. Siden Audien også har firehjulsdrift er det jo heller ikke totalt bortkastet å trimme den, imotsetning til Hondaen min...

MaDDoG: Kjempeflott prosjekt! Du må gjerne holde oss oppdatert med bilder og slikt i en egen tråd ;)

RDL: Du vil antakeligvis aldri si noe fint om noe andre har likevel.

MAGUN: Det hadde vært kjekt å få noen "in action"-bilder, men jeg var helt alene der oppe og tok bildene. Men til vinteren lover jeg dere at det skal komme både film og bilder av Audien med bredsiden i fartsretningen! Har ingen anelse om hvilken front det er. Panseret har begynt å ruste litt under lakken, så det kan se ut som om den grillen bare er sveiset på det originale panseret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke mening å søpple ned tråden din, men skulle bare vise at det var fler av oss..

Hvilken moddel er det du har forresten?? synes det er litt vanskelig å anslå alderen, men er det 85 sånn som min?

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaDDoG: Jeg mente ikke at du ikke skulle skrive om bilen din i min tråd, (jeg uttrykte meg kanskje littegranne vagt) men opprette en ny en der du fyller på med bilder og info og alt som hører et bilprosjekt til! Er kjempegøy å lese om, nemlig!

Audien min er en Type 85, 1985-modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mk1GTI

Ikke for å ødelegge tråden men...

Tok litt bilder av Audien i helga

Audi 90Q

Mange tøffe bilder der ja..

Hehe.. det er å få kjørt audien langt opp i sanda;)

les et par tips i denne tråden her og du får enda feetere bilder..

http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=14672&goto=newpost

mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiøret var jo så som så, er jo bare småfiks, og det samme kan man vel si om bilens utseende også.. trenger litt småfiks, men det var en pen bil.. om man fikser den

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

benredik: fordi omgivelsene illustrerer råskap og villhet, i likhet med bilen min ;) Pluss at man foter bilen der den brukes, og jeg kunne godt tenkt meg å ligge på breisladd der oppe i grustaket!

RS2: Har sett den siden, og beundrer bygget hans i meget stor grad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider