Gå til innhold

Bilder av bilene mine

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Likte quattro merket i grillen på den svarte 90n, er det originalt eller?

Den høye spoileren på rallyurqen der, selges her : http://www.amcarsquattro.co.uk 1600,- tror jeg det var, der får du kjøpt fangerene også til en grei pris, Det hadde vært beintøft å lakka bilen din hvit og dekorert den på den måten der.

Skjermene dine er også moddet forann for å følge panseret ser jeg.

Har 2 stk småbulkete urq framskjermer, hvis du kapper litt i de kan du sveise på en urq skjermbredding, hvis du syns det hadde vært noe da?, hvis du skal gå for den rally looken liksom. Vet om en som har en vraka urq med 2 bakskjermer til overs.

Kan jo hende at politiet kommer til å holde et ekstra øye på deg, hvis du cruiser rundt i en rally dekorert bil. Vi kan jo spørre RDL, om det :-)

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte quattro merket i grillen på den svarte 90n, er det originalt eller?

Jeg likte også det! Hvor kan det finnes å kjøpe henne?

Den høye spoileren på rallyurqen der, selges her : http://www.amcarsquattro.co.uk 1600,- tror jeg det var, der får du kjøpt fangerene også til en grei pris,

Takk for tipset. Har også sett på saker fra http://www.dialynx.co.uk men det er liksom litt på den dyre siden...

Det hadde vært beintøft å lakka bilen din hvit og dekorert den på den måten der.

Jeg tror også det! Problemet er at jeg må lakke den hvit inni også, siden jeg skal ha så lite interiør i bilen som mulig (av vektårsaker).

Skjermene dine er også moddet forann for å følge panseret ser jeg.

Kan være, jeg vet ikke. Under panseret ser man tydelig at selve grillinfestingen er blitt sveiset rett i panseret, skal ta bilder av dette etterhvert.

Har 2 stk småbulkete urq framskjermer, hvis du kapper litt i de kan du sveise på en urq skjermbredding, hvis du syns det hadde vært noe da?

Få bilder av de! Ikke noe gøy å bygge en ur-quattro (A2) replica uten skjermbredding!

Vet om en som har en vraka urq med 2 bakskjermer til overs.

Utmerket! Få bilder og prisforslag!

Kan jo hende at politiet kommer til å holde et ekstra øye på deg, hvis du cruiser rundt i en rally dekorert bil. Vi kan jo spørre RDL, om det :-)

Vel, man kjører vel ikke rundt i en firehjulsdreven råneslede med rallydekor om man ikke liker oppmerksomhet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

Jasså ?! Så det ble annen bil til slutt. Hva betalte du ? Og når kjøpte du den ?

Hvordan er livet (været osv. ) i tromsø for tiden ?

Det ble en til bil på meg, ja! Ga tilsammen 14.000, etter å ha fått refundert litt fra den dritten som hadde bilen før meg. Været er kjedelig. Av og til minusgrader, men ingen snøøø! :(

Men for to uker siden, derimot... Da var det 10 centimeter med kramsnø på toppen av øya, og GJETT hvem som var ute og sladdet da!? :)

Hiv 3b motor eller noe nedi bilen din

3B... Er det den 20-ventilerte femmeren fra Audi S2?

EDIT: Med turbo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

ahh gleder meg som en unge til snøen kommer her.... snufs tar jo så lang tid!!

Ja jeg er misunnelig på at du for strekke på beina på audi'n tekNetium!

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er nemlig en grunn til at jeg liker nordnorge bra; mye snø, og tidlig kommer den også! Gjett en kvart gang hvem som har vært på driftsession ikveld med sommerdekk bak? ikke helt bra, har liksom -50 i grep, med andre ord, så godt som ingenting. men GJETT om det gikk bredt! og moro som faen var det, iallefall. vinterdekk bak kommer på imorgen, har kjøpt 4 brukte vinterhjul hos en kamerat, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff flere filmer av doningen i action da... Idag så jeg faktisk de første snøfnugga!! men det ble med det også!! tørreveier over alt!!

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider