Gå til innhold

Har du feil forumklokke? Se her

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

Sjekk profilen din.

http://www.bilforumet.net/profile.php?do=editoptions

Se så etter

Som en ekstrafunksjon, kan du sette et bestemt valg til daylight savings time in your part of the world.

Sommer- / vintertid korrigeringsvalg

Sett denne til 'oppdag automatisk DST instillinger' og pass på at tiden din står til +1 GMT

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DynaCore: Da står vel din feil med tanke på sommertid/vintertid, og dermed vil du få feil klokke når sommertiden kommer =) GMT +1 er jo tiddsonen vi er i, og hvis du ser på byene som er listet i GMT +1 så er København nevnt. Danmark ligger i samme tidssone som oss, dermed er GMT +1 rett. London ligger ikke i samme tidssone som oss, de ligger 1 time før oss (G'en i GMT er Greenwich, en plass i Storbritannia, og MT er middle time, om jeg ikke husker feil)

Still inn klokken som marius sier, så blir det så rett det kan per i dag. Klokken går 5 minutter feil, men tidligere har det oppstått til dels store problemer i forbindelse med stilling av klokken.. (Blant annet at folk ikke kan søke, og at poster får feil dato og alltid havnet som nyeste post, f.eks årstallet ble 2019.)Derfor foreslår jeg at klokken fortsetter å gå 5 minutter feil, for det er jo ikke så gale.. Skal den stilles, bør det tas neste gang forumet bryter sammen ;)

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Sjekk profilen din.

http://www.bilforumet.net/profile.php?do=editoptions

Se så etter

Sett denne til 'oppdag automatisk DST instillinger' og pass på at tiden din står til +1 GMT

Ja det måtte eg gjere for å få stilt og forumklokka til vintertid. Eg hadde jo på "Sommer/vintertid korregering alltid på", men det skifta aldri over til vintertid.

Eg har fått løyst problemet nå for meg.

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider