Gå til innhold

210km/t !!!!!!!!!!!!1

Ranger emnet

rdl

Anbefalte innlegg

Oh nei oh gida meg .... for en rebell gitt!!

se på han du! han kjørte i hele 210KM/T og ble filma i fotobox!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=76971

Kom igjen nå folkens., la oss gå til angrep for HANS grisekjøring nå som vi er så godt i gang med han andre som kjørte i 155!

han her er jo bare.. heeeeeeeeeeeeeeeelt ... dustehue da. gida meg gitt.. håper han blir tatt

buhuu!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva nå da...... Når alle andre kan skrive sååå mye piss og leke supermenn og tru dem er guds beste skapninger som kjører såå pent i trafikken og hva faen dem ikke gjøre, så kan jeg komme med ironisk utsagn oxo!

ENkelt å greit!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med RDL, lei av å høre om alle de "Døden nær" opplevelsene til politiet. tragisk. Ahh han kjørte i 200 jeg trodde jeg skulle dø, værste jeg har opplevd, hadde den extreeeme farten på vel over 150, osv osv osv. Tror folk bilen selvantenner og eksploderer så fort den runder 200km/t??

Noen steder så er fartsgrensa helt på trynet, som f.eks E18 fra nye e18 til larvik, spesiellt de slettene der det er 70 mellom tønsberg og nyeE18. sletta er god for 400.

Og nei, jeg er ikke enig at man skal kjøre i 300 i tettbebygd strøk.

Moped

x EVO VI TME

x Ducati 748r Solgt =((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva nå da...... Når alle andre kan skrive sååå mye piss og leke supermenn og tru dem er guds beste skapninger som kjører såå pent i trafikken og hva faen dem ikke gjøre, så kan jeg komme med ironisk utsagn oxo!

Som nevnt i den andre tråden så var det ikke du som ringte snuten fordi folk ikke kjørte pent?!

Vi som mener at fartsovertredelser fortjener straff holder oss hvertfall til en ideologi og mening, mens du vingler fram og tilbake.

Mitt standpunkt vedrørende fart er at den høyere fartsgrensen skulle vært høyere 110 - 120 km/t men ikke på hver 80 - 90 km/t -sone. Steder hvor fartsgrensen er 30 km/t så er den satt pga begyggelsen, det er urelevant om veien er god for 200 km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Muligens også en forskjell på å holde 200 inne i en jævla tunnell kl halv tolv på kvelden, enn 155 i en jævla 30-sone??:mad:

Nei!!

Ascona mener at fartsgrensene er bare satt opp sånn som de er ved hjelp av terningkast.

Så det er egentlig bare tilfeldig at det ikke er 30-sone i den tunnelen og 80-sone i den 30-sona.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Muligens også en forskjell på å holde 200 inne i en jævla tunnell kl halv tolv på kvelden, enn 155 i en jævla 30-sone??:mad:

Neineinei, enhver reserve-polakk må da få lov til å kjøre i akkurat hva han føler for, særlig når det er 30 sone i tettbygd strøk.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med RDL forstår at man ikke holder 155km/t i en 30-sone. Da er du bare uintelligent og ferdig med det. Men om du holder litt god fart i en øde tunell langt fra folk gjør du ikke en katt fortred. (Kjenner ikke til den aktuelle tunellen, men f.eks Lærdalstunellen er jo ikke så dum :) )

Men jeg må også si at jeg er på en del stevner og ser enkelte unge folk som tror de ble født med rattet i hendene... har bare en ting å si til det, vent til du bli litt eldre i hodet - du kommer til å ligge våken om nettene og tenke på alle de dumme sjansene du har tatt. (Vet av egen erfaring...) Skal ikke påstå at jeg ikke kjørte hardt selv, men når du passerer et par og tyve år i hodet, så begynner det vanligvis å demre at man ikke kommer til å leve evig allikevel, og kanskje ting kan skje med deg og ikke bare alle andre.

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er trygt og hva som ikke er trygt er egentlig irrelevant, for det kan være forholdsvis trygt å frese gjennom tunellen i 200km/t seint på natta, men sopere som holder på sånn har ikke tatt høyde for hva som KAN skje. Er nok av ting som kan skje som gjør at den farten blir fatal. Eks. noe som ligger i veien, andre som har stoppet/krasjet på et uoversiktlig sted og mye annet. Nå er det vel bedre å kjøre fort i tuneller, for da er risken for at dyr skal hoppe ut i veien minimal, men å betegne sånne hastigheter som "trygge" er idiotisk.

155km/t i 30-sone, og så skylder "Ascona" på staten? Lurer på hvordan sånne folk hadde klart seg på iq testen som var på Nrk! Mange steder er fartsgrensen lavere enn den burde vært, men de fleste steder bare 10-20km/t for lave. Blir ikke mye trygt å kjøre på norske veier når man veit at sånne folk også er på veien.

Kjør etter forholdene, men ha i bakhodet at uforutsette ting kan skje. Å ta forbehold er hva de smarte gjør, idiotene driter i forbehold og kjører "trygt". Det er ikke alltid samsvar mellom de to begrepene.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Rdl og Ostby!

Men vi skulle hatt fri hastighet på firefeltsmotor vei også! + at det skulle vært forbudt å kjørt under 80km/t der

se forresten her -

http://www.op.no/nyheter/article750728.ece

hvor tett går det ann å bli? ta u-sving på e18

men back 2 topic

Vil også tilføye at, bare for å ha sagt det

Kommer vel mye ann på hvordan bil man kjører med også, og hva slags utstyr den har - Er ikke akkurat forsvarlig å kjøre 200km/t med en lada lissom - kanskje greit med en golf 2'er - men null problem med feks ostbys bmw å cruise 250km/t ++

ja, jeg vet rdl, din bil kunne uten problemer kunnet cruise i den farta, men bare synd du mangler motor, hehe ;o)

Seat Leon 20VT '01

*VW Golf Cab GLi '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis en skal begynne tenke på fatal fart...

trenger ikke være særlig fort det... kan være 50 km/t det...

over 90... og det er ganske så sikkert at det er fatalt (kommer an på bil og hvordan en kræsjer også da :p)

folk kommer alltid til og kjøre fort.. det er ikke til og unngå...

samme hvor mye vi klager på idioter i trafikken.. de kommer alltid til og være der...

men noen er større idioter en andre... :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår