Gå til innhold

210km/t !!!!!!!!!!!!1

Ranger emnet

rdl

Anbefalte innlegg

Vel, hastigheten var ikke så enorm da, men det som kanskje kan være tema er hvor hastigheten fant sted og hva slags kjøretøy.

Og det stedet som blir nevnt er kanskje uforsvarlig hvis man kjører en feks gammel ford sierra, enn hvis man feks hadde dundra avgårde med en ferrari.

Men sier meg også enig at det er ikke særlig forsvarlig å ha den hastigheten midt på lyse dagen midt i morgen rushet der det er muligheter for det, vell å merke. Men på natta, så ja - sjansene er større for at du treffer en elg enn en motkommende bil, og da er det kun deg selv det går utover, og elgen da selvfølgelig

Seat Leon 20VT '01

*VW Golf Cab GLi '86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by raboc

Hva med å bruket litt tid på å sette seg inn i saken før man kommer med skrytehistoriene og påfølgende synsing fullstendig blottet for fakta?

Hva med å bruke litt tid på å lese mellom linjene?

:)

Du sier skrytehistorier om det jeg vil kalle tydelige overdrivelser.

Jeg overdriver for å få frem et poeng.

Poenget er at det å kjøre fort på et sted og tidspunkt der sjansen for å kjøre på noen er relativt liten, er bedre enn å gjøre det i rushtrafikk mens en tenker på helt andre ting.

For det er noe jeg observerer daglig.

Men, arrester meg ikke for å forsvare grisekjøring. Det finner jeg meg ikke i.

Hvis jeg fikk styre dette landet, skulle samtlige fremkomstmidler få montert sperre ved 100km/t. Ikke én km/t over.

1061290818.jpg

Torild er ellevill av beistring over forslaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Man kan fortsatt få KORTERE og farligere bremselenger ved lavere farts grense oxo, men hva er pointet ditt?

Samma var det jo klaging av rælings tunnelen....er jo IKKEno problem å begynne å bremse 20m FØR 50KM/T skiltet når du har ca 180-200

Har værtfall ikke jeg sliti med!

Nå har jeg tenkt litt og uten og tråkke på deg og forden din eller hva du har bremset med.

men og bremse ned fra 180/200- til 50 på 20m har du IKKE gjort, sånne bremsestrekninger klarer du kun og oppnå med hjelp av en fjellvegg.

I 200 beveger du deg 53m i sekundet og da klarer selv ikke du og bremse ned til I nærheten av 50 kanskje du kommer deg ned i 150km/t

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brembo

Nå har jeg tenkt litt og uten og tråkke på deg og forden din eller hva du har bremset med.

men og bremse ned fra 180/200- til 50 på 20m har du IKKE gjort, sånne bremsestrekninger klarer du kun og oppnå med hjelp av en fjellvegg.

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 200 beveger du deg 53m i sekundet og da klarer selv ikke du og bremse ned til I nærheten av 50 kanskje du kommer deg ned i 150km/t

Har jeg kansje sagt det?

du er jo fullstendig idiot! Ta deg en tur i tunnelen så måler du fra der jeg sa til du er ved rundkjøringa så skal du se selv hva jeg snakker om!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han mente ikke at han hadde 50 km/t ved 50-skiltet da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke glemme reaksjonstiden. Greit nok, det kan være bra bremser på en bil, men hjelper lite om reaksjonstiden er lang. Eller dekk og veiunderlag er dårlig for den del.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere mener at politiet skal ta hensyn til hvordan bil man kjører da? Slik at hvis man kjører 50kmt for fort med en lada så vil man miste lappen osv, men hvis man gjør det samme med en gul ferrari så vil man få en klapp på skuldern da?:(

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Har jeg kansje sagt det?

du er jo fullstendig idiot! Ta deg en tur i tunnelen så måler du fra der jeg sa til du er ved rundkjøringa så skal du se selv hva jeg snakker om!

Skjønner nå att du mente til en rundkjøring en eller annen plass,men du skrev ikke det, du skrev att det ikke var problem og begynne og bremse 20 meter foran skiltet og da kobla jeg det sånn (er ikke alle som er lokal kjente i Oslo,og leser alt du har sagt her inne)

Mener og huske noe om en bil du kjørte fra med gud vet hvor mye på 2-3 sek. eller noe sånt med et resultat, en hastighet på rundt 500km/t, med utsagn som dette ser jeg det som høyst sansynlig att du kan tro att det går ann og bremse ned så fort også.;)

men ellers så syns jeg du er en grei gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår