Gå til innhold

210km/t !!!!!!!!!!!!1

Ranger emnet

rdl

Anbefalte innlegg

har ikke lest igjennom alle postene. men jeg satt å hørte på petre nå. da dette islaget kom ble jeg kraftig provosert. Jeg ringte inn til petre og fikk de til å sende meg en mail om hva som ble sagt i innslaget. her er det som stod i mailen jeg fikk:

"Når en bilfører er villig til å kjører i 210 km/t, så er det rimelig tydelig

at denne bilføreren dette dreier seg om har lite eller ingen hemninger i det

hele tatt. Det er åpenbart at en sånn person er en potensiell drapsmann, og

har ingenting utpå offentlig vei å gjøre.

Og det var altså politiførstebetjent Knut Sivertsen ved Sør-Trøndelag

politidistrikt som sa dette."

det er ikke så rart man blir provosert...

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by tekNetium

WOW! Du er MANNEN, RDL!

Har du en fanklubb jeg kan melde meg inn i?

nettop, du er enda en idiot som ikke skjønner dette!

Jeg har planer om å komme frem noen steder i LØPET av dagen, gidder ikke å stuke som en dust i 80KM/T å bruke flere timer på en liten strekke vettu!

Du er like idiot som halvparten her på forumet som prøver å gjemme seg bak loven men egentlig er du like ille selv!

SKal du fortelle meg at du er så englebarn og holder deg bak fartsgrensa konstant?

SKal jeg begynne å kalle deg en dust og idiot og tøffiong og hva faen fordi DU lager kø på veien og irriterer andre billister som ikke har nerver til å SYKLE på motorveien?

du burde faen meg tenke litt igjennom før du poster!

Jeg holder i det minste flyt i trafikken! Aldri har jeg stått i veien for noen eller laget kø!

Så jeg tviler på at jeg kommer til å bry meg om slike som dere heller

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Brembo

Skjønner nå att du mente til en rundkjøring en eller annen plass,men du skrev ikke det, du skrev att det ikke var problem og begynne og bremse 20 meter foran skiltet og da kobla jeg det sånn (er ikke alle som er lokal kjente i Oslo,og leser alt du har sagt her inne)

Mener og huske noe om en bil du kjørte fra med gud vet hvor mye på 2-3 sek. eller noe sånt med et resultat, en hastighet på rundt 500km/t, med utsagn som dette ser jeg det som høyst sansynlig att du kan tro att det går ann og bremse ned så fort også.;)

men ellers så syns jeg du er en grei gutt.

har kappkjørt mye i den tunnelen jeg, og uheldigvis klarer ikke den fitte bilen min å dra ut mere enn 200KM/T om jeg har flax, men la oss si jeg har 190 i enden, starter jeg å bremse med motor og brems ca 20m før 50 skiltet inne i tunnelen, så har jeg rekki å rulle ut i rundkjøringen med god klaring til alt og fin oversikt over krysset i en fart av ca 40-50km/t.,.. OG DA HAR JEG HATT GOD TID PÅ MEG!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OleC

Du blir provosert over at det finnes folk som kjører på denne måten?

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke dette å gå litt langt:

Det er åpenbart at en sånn person er en potensiell drapsmann

vil jo si det at alle tyskere er potensielle drapsmenn det da... sier at vi som har kjørt i over 200km/t vi eier ikke hemninger og kunne like gjerne gått å skutt noen.(satt på spissen)

Originally posted by OleC

har ikke lest igjennom alle postene. men jeg satt å hørte på petre nå. da dette islaget kom ble jeg kraftig provosert. Jeg ringte inn til petre og fikk de til å sende meg en mail om hva som ble sagt i innslaget. her er det som stod i mailen jeg fikk:

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SHV

Litt forskjell på Autobahn og norske veier kanskje?

hørte også innslaget, og måten politimannen snakket på hentydet at 210km/h i bil tyder på en totalt blåst person men all mangel på menneskeverd og av den grunn kunne han vært en drapsmann... måten det ble sagt på gjorde at det uten tvil virket som om politiet mente drapsmann, som i kan drepe folk, ikke bare i bil men generelt.. det ble heller ikke nevnt noe om at en slik hastighet på en slik vei var årsaken, det ble sagt i en generell forstand..

og nei, det er ikke så ille stor forskjell på norske motorveier og autobahn.. problemet i disse hastighetene er sjelden veiene, men de som ferdes på den..

sånn for å gjenta.. hadde det blitt sagt at "å kjøre i 210km/h i denne tunellen er medfører en ekstremt høy risiko og føreren kan plutselig bli en drapsmann" (eller no i den duren) hadde jeg skjønt det.. men det var ikek DET som ble sagt.. det ble sagt generelt, at folk som ferdes i 210kmt er potensielle drapsmenn..

så pass dere , når som helst kan j komme å skyte hodet av dere alle sammen... :rolleyes:

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg også, og sett i forhold til veiene rundt her hvor jeg bor, så er det ikke ille stor forskjell ihvertfall.. ihvertfall ikke så stor forskjell at 210 er no problem..

hmm.. nå begynner jo det hele å gi mening.. er jo ikke store straffeforskjellen på en som kjører i 210 og en som skyter en bunke med folk... nå skjønner jeg hvorfor, de ansees jo for å være likemenn .. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

210 km/t trenger ikke være skummelt, men det kan være skummelt. Alt etter hvordan forholdene rundt denne farten er.

Er det i en gammel Boble på en humpete vei med 30 sone så er det vel ganske farlig.

Men, på en av de nye veiene med 100-sone i Oslo-området så er det vel ikke så VELDIG skummelt akkurat.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår