kiv_tuning Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Vet du åssen en trommel ser ut innvendig, espen? Gidder ikke forklare dette mer. Men tro det den som vil... Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Hva, går du tom for argumenter allerede? Jo takk, jeg har pusset rust og byttet glasserte bremsesko som alle andre som har vært dumme nok til å kjøre på bane med tromler, så jeg har en viss ide om hvordan de ser ut inni kan du si. Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by rdl JA vi kjørte 160 i 70 sona!!! kan ikke si det er verken uforsvarlig ELLER at vi lager kø for noen! Du kunne fort ha laget kø dersom du hadde kjørt av veien eller kollidert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Du kunne fort ha laget kø dersom du hadde kjørt av veien eller kollidert. :D :D :D :D BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by Otto von Bismarck Du kunne fort ha laget kø dersom du hadde kjørt av veien eller kollidert. Kunne jeg nokk sikkert, men har sagt det siste året at jeg IKKE har plnaer om det helt ennå, og alle som hr argumentert meg om min verdens mester kjøring har enden blitt påkjørt, kjørt av veien eller kondomnert bila sine..... hmmmmmmmm.......forno verdens mestere Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by rdl Kunne jeg nokk sikkert, men har sagt det siste året at jeg IKKE har plnaer om det helt ennå, og alle som hr argumentert meg om min verdens mester kjøring har enden blitt påkjørt, kjørt av veien eller kondomnert bila sine..... hmmmmmmmm.......forno verdens mestere Kanskje de har blitt påkjørt av, eller har måttet styre unna slike som deg.......... Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by rdl Kunne jeg nokk sikkert, men har sagt det siste året at jeg IKKE har plnaer om det helt ennå, og alle som hr argumentert meg om min verdens mester kjøring har enden blitt påkjørt, kjørt av veien eller kondomnert bila sine..... hmmmmmmmm.......forno verdens mestere Da jeg kjørte opp en lasterampe og utfor siden på den med Volvoen var heller ikke det planlagt, men takket være en gass-glad idiot som ikke holdt seg på sin side av veien måtte jeg kaste bilen min til siden, og der var det jaggu en lasterampe......Siden det var Volvoen var det jo bare morro, hadde jeg kjørt en annen bil hadde jeg nok ristet av helt andre grunner enn latterkrampe! RDL: Etter å ha lest dine beskrivelser av din kjørestil er jeg overbevist om at du ikke har et fnugg av den modenhet som kreves for å kunne ferdes nogenlunne sikkert i trafikken.....og misfårstå meg rett, jeg mener ikke at man skal lage kø, men det finnes grenser for idioti og...... 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by rdl Kunne jeg nokk sikkert, men har sagt det siste året at jeg IKKE har plnaer om det helt ennå, og alle som hr argumentert meg om min verdens mester kjøring har enden blitt påkjørt, kjørt av veien eller kondomnert bila sine..... hmmmmmmmm.......forno verdens mestere Du har jo kræsja en del ganger etter du sa det der så jeg trur ikke du kan drive å skrute av det enda :) - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Da har vel alle fått sagt sitt i denne "seriøse" tråden ;) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg