ArcticJag Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Nylig trengte jeg nye dørhåndtak til Golf 2'en min. Valget var enten å kjøpe nye hos forhandler (dyrt) eller hos høggern (bingo). Tenkte jeg skulle søke på nett og se om det var mulig å finne nye til en vettug pris og sjekket ut eBay. Det viser seg at Golf 2 fremdeles produseres i Kina, men med Golf 3 dørhåndtak. Fant en selger i Singapore og bestillte et sett med 4. Tok et par uker før de ankom, men godt innpakket og de så skikkelig ut. Gikk helt greit å montere og de funker som bare det! Og det beste av allt? Totalt kom det på 260,-, inkludert rekommandert porto helt fra Singapore. For 4 komplette nye dørhåndtak! Nick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 har du en link eller no sånt?:D Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 de er kurrante de. men blir fort slingrete osv da! har dem selv på den vraka golfen! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Gammelt nytt - søk på kina så får du treff. Hadde slike på golf 2 en jeg hadde for 3 år siden ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Jeg har også slike:) men kjekt å vite hvor man får tak i nye hvis de blir ødelagt:) Jeg kjøpte mine på qxl:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArcticJag Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 F.eks. search.ebay.com/140081816730 (håndtak for 2-dørs) De samme folka (http://stores.ebay.com/HK-PLUS) har en hel del andre saker også. Nick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Eller så er det da rett som det er sånne på qxl også... Kjøpte mine der.... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 originale mk3 dørhåndtak som er lakkert i bilens farge eller audi 80 håndtak innsveiset er penest om du skal bytte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 hei.passer golf 3 dørhåndtak rett på golf 2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exs Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 hei.passer golf 3 dørhåndtak rett på golf 2? nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg