HemiCuda Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 finner ikke no mp3 av den.. vil ha den i bilen!!Sangen Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 lollollollol ...badger, badger, badger, badger, mushroom, mushroooom... Lur sang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet September 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 jeg har så lyst å få den sangen i bilen... hadde bare vært så humor... folk hadd kikka rart på meg da :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 å? Tror du det? heh.. Har hørt på den i over 20 minutter nå... Liker best slange-refrenget ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet September 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 hørt på den en del jeg også nå :P blir hekta når du hører den :P Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Må jo bare spørre: Åssen i all verden kom du over den sangen der? Genial på sin egen måte den der:) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Dette ble litt vel mye off-topic, men jeg skyter løs; Den der sangen var ikke akkurat tilpasset flashen skikkelig.. Etter tre kvarter så hadde sangen forskjøvet seg såpass mye at de sang om slangen mens viste soppen, og noen ganger sang de om soppen og viste grevlingene (?)... Den sluttet også å spille etter en time :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Hørte du på den i 1 time!!!???? Eg begynte å utvikle dødsønsker etter ca 3 min:D :D :D Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 wtf?iiik er det mulig,verste jeg har hørt...blir jo galen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 badger, badger, badger, badger, badger, badger, badger, mushroom mushroom... Sinnsykt sang.. Klarte bare høre på den i et kvarter...drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 *i gang med neste time* Kan den snart utenat, jo :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Dere må se denne her også da! http://weeble.fluent.ltd.uk/toons/22/ lollollol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 :D Fy faen :D Lo så jeg holdt på å dette av stolen, det er den enkleste og mest geniale sangen jeg har hørt ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Ikke finne på mp3? Fiksa nettopp mp3fil med denne. Skal nok i bilen ja! :D Mushroom, Mushroom! drunk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg