Gå til innhold

Toppakning til 230k på biltema?

Ranger emnet

volvofanatist

Anbefalte innlegg

Sitter med bilen på verkstedet på jobb i Stavanger

Volvo sa de skulle ha pakninga her i Stavanger i dag. Det tok plutselig 10 dager til det.. Jeg har satt av helga til å gjøre jobben og kjøre igjen på mandag. Ikke tid til å vente mer nå.

Hvem kan ha B230K paknigner inne NÅ!!. Ikke på mandag. Jeg drar gjerne hele rogaland rundt for å få tak i de i DAG.

Volvo og biltema påstår at b230A og B230K pakningene ikke er like men er de det??

Send et PM hvis du har de!

Hilsen karsten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar oeb..

Var det jeg lurte på, ikke hva som er best.. Sparer jo 200 spenn på å handle på biltema framfor mekonomen.. Får det for 500 der..

Ikke for å være slem eller noe, men du vil spare 200,- på å montere en biltemapakning, som kanskje ikke holder like lenge som en fra et annet sted. Nå har ikke jeg prøvd feiltemapakning, men hvis det er kjent kvalitet, så har du tapt de 200,- etter ganske så kort tid.

Tar du deg tid til å demontere toppen, og gjøre alt skikkelig, så monterer du ikke en feiltemapakning! :) Det mener i hvert fall jeg, men det er jo din bil. :blunk:

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være slem eller noe, men du vil spare 200,- på å montere en biltemapakning, som kanskje ikke holder like lenge som en fra et annet sted. Nå har ikke jeg prøvd feiltemapakning, men hvis det er kjent kvalitet, så har du tapt de 200,- etter ganske så kort tid.

Tar du deg tid til å demontere toppen, og gjøre alt skikkelig, så monterer du ikke en feiltemapakning! :) Det mener i hvert fall jeg, men det er jo din bil. :blunk:

Dette er bare tull. Tar man seg tid til å lese det som er skrevet på pakningen fra Biltema kan man lese Goethe eller Elring, begge anerkjente merker i pakningsverdenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare tull. Tar man seg tid til å lese det som er skrevet på pakningen fra Biltema kan man lese Goethe eller Elring, begge anerkjente merker i pakningsverdenen.

Haha, der ser dere! Biltema eier! ;)

Jeg hadde biltema topp-pakning på min gamle bil, holdt iallfall helt fint i 2 år den. Men nå er den solgt så hvem vet. :p

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, pakning er pakning.. Så lenge den varer ut vinteren er det samma faen for meg.. sitter bare i jordebilen allikavæl..

Bare gjør ordentlig reint og bruker litt fett, så trur jeg det funker bra jeg..

Men folk er enige i at det er samma pakning på k og a?

-------------------------------------

'86 Volvo 740GL

'01 peugeot expert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sier det er slik, så skal ejg gi meg! :soldiersf Nå skriver jo han at det bare skal vare vinteren ut, og er jordebil, så da er det vel ingen tvil.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med bilen på verkstedet på jobb i Stavanger

Volvo sa de skulle ha pakninga her i Stavanger i dag. Det tok plutselig 10 dager til det.. Jeg har satt av helga til å gjøre jobben og kjøre igjen på mandag. Ikke tid til å vente mer nå.

Hvem kan ha B230K paknigner inne NÅ!!. Ikke på mandag. Jeg drar gjerne hele rogaland rundt for å få tak i de i DAG.

Volvo og biltema påstår at b230A og B230K pakningene ikke er like men er de det??

Send et PM hvis du har de!

Hilsen karsten

tror ikke de er d. b230k og b230fk var ikke like i allefall.

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider