audiman Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 viste ikke hvor jeg skulle lage denne tråden så ble her..hva bør jeg bruke for å trekke dørpanelene å sidepanelene bak med? å holder det, så det ikke slites hull i feks? så har jeg lagd et par ringer for å bygge ut elementet i døra, hva kan jeg fylle rundt det for å få det penere? uten å begynne med galss fiber osv. Siter pi21/pøl i Brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 De selger stoff på installbay.no:) Går jo an å fylle fugeskum rundt, skjære til og sparkle litt etterpå:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiman Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 hvilket utav di stoff greiern er brukbart? er det ikke noe fænsi stoff som heter alacante elns som e bra? Siter pi21/pøl i Brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Alcantara jo... 'Confort Suede' heter det hos Installbay. Skikkelig digg stoff, men dog vanskeligere å trekke med. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiman Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 brukes det spraylim for å få det på ? tror dere jeg klarer å trekke sjøl? er helt enkle falter det er snakk om=) Siter pi21/pøl i Brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Så lenge det er "lite former" er det ikke noe problem å trekke med suede, ja du bruker lim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiman Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Så lenge det er "lite former" er det ikke noe problem å trekke med suede, ja du bruker lim å suede er det alacantra greian? Siter pi21/pøl i Brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Alcantara jo... 'Confort Suede' heter det hos Installbay. Skikkelig digg stoff, men dog vanskeligere å trekke med. å suede er det alacantra greian? :cool: Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 å suede er det alacantra greian? Japp Lim : http://installbay.no/product_info.php?cPath=67_68&products_id=215 eller aller best om du har en sprøyte: http://installbay.no/product_info.php?cPath=67_68&products_id=697 Stoff eller Alcantara: http://installbay.no/index.php?cPath=67_83 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiman Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 er det alacantra som duger eller finnes det noe annet stoff som funker bra å er litt billigere? Siter pi21/pøl i Brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hvor bra blir det med vinylen til installbay? Får liksom ikke helt den helhetsfølelsen av å se på de små bildene der... Noen som har trukket i sky/skye? Syns det er ganske fint :) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Skai og tekstiler får du kjøpt der morradi kjøper garnet sitt, til dømes på Fabrikkutsalget. Teppeland har også et begrenset utvalg tynne tepper etc. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 De har også som regel godt utvalg i forskellige kvaliteter, farger og mønstre. Jeg venter fremdeles i spenning på at noen skal skjære ut fra saueflokken og velge møbeltekstiler med spennende teksturer, mønstre e.l. istedetfor å gi full pupp med alcantara og vinyl. Eller hva med Formica? Lignaflex? Det er skuffende lite kreativitet å se i forhold til hva som både er tilgjengelig og mulig ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiman Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 tåler noe av det andre stoffet/vinyln man får at det gnikkes litt på ? bør jo være litt slite sterkt, ska trossalt være på dørpaneler så.. Siter pi21/pøl i Brei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Den vinylen InstallBay.no selger brukes mye til motorsykkelsal, båtputer osv, så tror nok vi trygt kan stå inne for kvaliteten der ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg