sInnzYk Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Da var tiden inne for en ny corrado :) men vet ikke helt hva jeg skal gå for enda? har hatt g60 og 16v, kanskje prøve en vr6? :) åssen er bensinforbruken på vr6? noen andre store forskjeller? hvis noen vet om noen som vurderer å selge så si ifra:) samme om det er vr6 g60 16v Har lett igjennom alt som er på nett om dagen, og har ikke funnet noen jeg har falt for enda.. så hjelp mottas med takk :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 kansje, ta en titt på tråden minå se om du liker det du ser. har ikke helt bestemt meg ennå. mvh tommy Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 kansje, ta en titt på tråden minå se om du liker det du ser. har ikke helt bestemt meg ennå. mvh tommy synes den så bra ut jeg :) hva gjenstår med den? kjørbar nå? ca pris hvis du skulle finne ut at du ville selge? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 det som står igjen er å montere fangerne noe jeg gjør til uka trur jeg. jeg har bestilt ny taklukeinnmat da denne er noe skrall. nye vinduslister skal jeg bestille. mye nye orginaldeler fra vw som: ny oljepumpe, ny vannpumpe, nye underspylinger, ny olje og oljefilter, ny bunnpannepakning, ny register-reim med strammehjul. samt har jeg montert justerbart kamdrev, og oilcatch tank. bilen fungerer optimalt og har ingen lekasjer fra hverken olje eller frostveske. sikkert noe jeg har glemt å nevne. alt som jeg har kjøpt og gjort med bilen har jeg kvitteringer på. den er ikke vinterkjørt så lenge jeg har hatt den. før jeg eventuelt selger er det noe småtteri innvendig jeg vil fikse og ha den på en storservice på vw her jeg bor. pris.... hmm da må du komme med bud, syns slik er vanskelig å si. mvh tommy Siter 2000 VW Golf IV GTi x-91 Corrado G60 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111518 x-golf4 x-golf2 x-nissan kingcab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 sender deg pm jeg:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 min e te salgs resten kan vi ta per pm, den går godt!!! Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 åssen er bensin forbruket på vr6 kontra g60, 16v? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 min e te salgs resten kan vi ta per pm, den går godt!!! du har pm Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Var på utkikk etter Corrado selv i et halvt år før jeg fant min nåværende :) Så det er bare å søke :D Personlig ville jeg ikke hatt 16v.. Min med turbo bruker rett i overkant av 1 literen på småkjøring til og fra jobb 2 mil tilsammen ca og div turer til kamerater, butikker osv, dette er med "litt" gassing. Har blitt endel gassing etter den kom tilbake fra verksted med ny regreim og nystilt tenning :D Lykke til med jakten på ny Corrado :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 okei :) nei vil helst ha g60 eller vr6.. men skulle hatt en ganske kjappt :P har solgt bilen min.. og må låne bilen til muttern om dagen.. så si ifra hvis dere kommer over noe som er til salgs Var på utkikk etter Corrado selv i et halvt år før jeg fant min nåværende :) Så det er bare å søke :D Personlig ville jeg ikke hatt 16v.. Min med turbo bruker rett i overkant av 1 literen på småkjøring til og fra jobb 2 mil tilsammen ca og div turer til kamerater, butikker osv, dette er med "litt" gassing. Har blitt endel gassing etter den kom tilbake fra verksted med ny regreim og nystilt tenning :D Lykke til med jakten på ny Corrado :peace: Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hva er det du er ute etter da? Vil du ha det helt strøkent eller mer på prosjektstadiet? Han Selbekk eller hva han heter, her på forumet skal jo selge sin forresten ! Good luck !:cool: Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hva er det du er ute etter da? Vil du ha det helt strøkent eller mer på prosjektstadiet? Han Selbekk eller hva han heter, her på forumet skal jo selge sin forresten ! Good luck !:cool: det skal være temmelig strøkent.. vil ikke ha en jeg må begynne å gjøre alt mulig med.. har sett på selbekk sin, og den ser pen ut den.. men synes den har gått litt for langt ( kan være i like god stand da selvfølgelig ) også synes jeg prisen var litt stiv :) hvis jeg skal si hva jeg helst vil ha, så er det: g60/vr6 ( helst gått under 200 ) Farge: svart, sølv, lilla, grå.. åpen for det meste, men helst ikke rød eller grønn Skinn/Delskinn Motor kan godt være litt trimma Pen i lakken 0 Rust Noe småstyling går, men ikke overstyla Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Ikke RØD?? anger2 hehe.. nei men hvis du er tolvmodig triller det nok en Rado forbi :) Lykke til nok en gang! Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Ikke RØD?? anger2 hehe.. nei men hvis du er tolvmodig triller det nok en Rado forbi :) Lykke til nok en gang! hehe, helt ok med rød, men da skal den ikke være blass og lakken tatt godt vare på :) takk for det :eddie Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 skal se på denne i morgen, mener å ha sett den på forumet her før.. noen som vet noe om den? han som har den nå, kommer fra odalen der jeg bor.. men bor for tiden på hamar, så jeg har ikke sett den in real før http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1303297 Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg