AlexTheMan Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Var jo fin denne! Likte ikke helt fronten, men det er bare min mening..! Si ifra når du har kikket på den da! Er spent :peace: Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Var jo fin denne! Likte ikke helt fronten, men det er bare min mening..! Si ifra når du har kikket på den da! Er spent :peace: ja den er pen den:) så vi får titte litt på den i morgen:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 jeg skal selge min ja. Skjønner du er skeptisk på kjørelengden, men den har blitt tatt godt vare på. Grunnen til at jeg selger den nå er vel egentlig at jeg innerst inne vet at jeg ikke gir den all den kjærligheten den fortjener (corrado er liksom ikke noen bruksbil i mine øyne, den skal bare koses og kjæles med). Droppet prisen litt nå også, i forhold til det som står på autodb. men uansett hva du bestemmer deg for, lykke til med corradokjøp. vr6 bruker litt mer bensin på litern, men ikke nevneverdig. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 da blir det rado :) får den til helga igjen.. han skulle bytte noen reimer og småting før jeg skulle få den.. linken til autodb ligger lenger bak i tråden.. faen som jeg gleder meg til å kjøre corrado igjen litt info 1991 mod corrado g60 gått 212.000 Burgunder ( veldig pen i lakken, og 0 rust ) :) Delskinn recaro som så veldig pent ut tona ruter bak Supersprint eff anlegg og kn filter Div styling, som er tatt av nå i vinter ( fram leppe, leppe bak og sideskjørt ) :worshipbm: Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 heftig.. er golfen solgt eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 heftig.. er golfen solgt eller?? jepp den solgte jeg sist lørdag.. :) synd jeg må vente ei uke på radoen men.. det får gå.. han skulle finne seg ny bil denna uka, han jeg skal kjøpe den av :) så da får jeg håpe jeg får den til lørdag.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Gratulerer :D Va itte så verst denna.. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Gratulerer :D Va itte så verst denna.. takk for det :) får glede meg som en hest en uke.. skal bli digg å kjøre rado igjen:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Møtte den på kongsvinger i dag,gamlebilen altså.. fikk du greit igjen?? blir o.t her nå men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Bra valg du:) ..Birkelandern er nøysom med bila sine så du har gjort ett bra kjøp:) ..så en rød rado på Sand heromdagen.. var redd du hadde kjøpt den. Bilen er ikke kulere enn vinterbilen min da:p haha Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Møtte den på kongsvinger i dag,gamlebilen altså.. fikk du greit igjen?? blir o.t her nå men.. jada, fikk igjen 5 lapper mindre enn jeg ga.. + at det var noe småplukk med den.. men samma det.. :P corrado igjen < 3: ) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Bra valg du:) ..Birkelandern er nøysom med bila sine så du har gjort ett bra kjøp:) ..så en rød rado på Sand heromdagen.. var redd du hadde kjøpt den. Bilen er ikke kulere enn vinterbilen min da:p haha ja det tror jeg også :) virka da sånn.. skal bli godt da jeg får den Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 lager ny tråd da jeg har fått bilen.. blir vel noen småting som skal gjøres.. men ikke noe ekstremt:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Dette er jo gamlebilen til Dal-Z. Strøken bil! Ligger masse bilder av bilen på http://www.corradoclubnorwegen.com Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 HEY! det er jo gamlebilen min jo!!!!! jeg savner den så sjukt at e har bilde her <---- av den enda! ;) GRATTIS med kjøpet! jeg VET at du kommer til å bli fornøy. og om du ikke tar godt vare på den så kommer jeg å henter den! ;) Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg