Madz_lunde Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 HEY! det er jo gamlebilen min jo!!!!! jeg savner den så sjukt at e har bilde her <---- av den enda! ;) GRATTIS med kjøpet! jeg VET at du kommer til å bli fornøy. og om du ikke tar godt vare på den så kommer jeg å henter den! ;) Hva betalte du som skal kjøpe denne (strøkne) corradoen? :D Har ikke stått pris noen plasser. Tipper 40 - 50? Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 wow, bra kjøp. Lykke til med bilen, den har sikkert fått en verdig eier! Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 får du med 15" bbs vinterfelger? ;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 HEY! det er jo gamlebilen min jo!!!!! jeg savner den så sjukt at e har bilde her <---- av den enda! ;) GRATTIS med kjøpet! jeg VET at du kommer til å bli fornøy. og om du ikke tar godt vare på den så kommer jeg å henter den! ;) hehe.. ja er gamlebilen din :) og den kommer til å bli tatt meget godt vare på :) gleder meg som en gris til jeg får den :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Hva betalte du som skal kjøpe denne (strøkne) corradoen? :D Har ikke stått pris noen plasser. Tipper 40 - 50? hehe 40-50 du må nok opp endel:) bilen var veldig strøken nå også.. så jeg ga det jeg syntes den var verdt.. Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 wow, bra kjøp. Lykke til med bilen, den har sikkert fått en verdig eier! tusen takk for det :) ja, den kommer til å bli godt passa på :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 får du med 15" bbs vinterfelger? ;) yes i do :titties: Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 ja, da får du nok mas på deg snart;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 ja, da får du nok mas på deg snart;) regna med det :P vent til snøen går ihvertfall ;P:sombrero: Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 greit det:) prøv å behold bilen såpass lenge da.. hehe Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 ja da er vel tiden ikke for å lage en tråd om nybilen din:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 ja da er vel tiden ikke for å lage en tråd om nybilen din:) det er det vettu :) ta å mekke en nå ;P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Denne TrÅden Kan Slettes:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg