Per F Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Tenkte jeg skulle ha litt lyd i kjerra:) å det skal jeg si det ble:) lyd med stor L. Nettop gått til innkjøp av en transporter 2003 mod. Og som i de fleste tilfeller s**de dashbord lyden:) Er litt godt vant fra min tideligere bil en seat inca. med et ganske så brukbart oppsett:) utstyr: Spiller Pioneer deh-p88rs Forsterkere 2 stk EARTHQUAKE PH1000W.2 1 stk EARTHQUAKE PH2000D Monoblokk Frontsett Fusion Jonah Lomu 6.5" Sub 2 stk EARTHQUAKE dbx10r Kabler og Sikrings stash Soundstream signal kabler TSUNAMI høytalerkabler EARTHQUAKE strømkabler Noe TSUNAMI jord har ikke helt oversikt Kondensatorer 2 stk US Blaster 1.2 farad STOR TAKK TIL INSTALLBAY HAMAR. De har stått for alt av montering og bygging. Har fått kjempe bra service fra kenneth og anders. TRANSPORTER Fra venstre side Venstre side dash Høyre side dash Bak sete flere bilder kommer. kult med tilbakemeldinger:) slenger med et bilde av bak setene på incan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Hvor skal du montere det komp.settet egentlig? hehe... modde dashen eller døra? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per F Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Er montert i dashen. funker ikke bildene:/ hmm sikkert noe jeg har gjort feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per F Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 nå funker bildene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Det ble jo utrolig bra, gutter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Det må jeg si! ble meget pent :) Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Racing Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 ble pent det! :) Siter Lundberg Performance 88 Volvo 740(Weber) 85 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Rått, flere bilder av byggingen i fronten der? :) -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Det ble jo utrolig bra, gutter:) jeg også syns at klumpen og frøken gule sider har gjort en kjempe jobb!!!:???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audicab Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Tøft :) Ja gutta kan jo sine saker jo ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 nice :) skal bli morro å se subb løsningen der .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 artig :) blei veldig bra det der ... lurte litt på hvordan dere skulle plassere dem men der kom svaret gitt Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg