Stress87 Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 hei alle sammen no har minusgradene kommet til bergen og min bil er helt umulig. no er det bare døren bak på førersiden som fungerer! eg lei av å krype inn og ut av bilen! er det noen som har noen gode tips til å få dørene til å fungere? det er hele lås systeme som er forsset... klarer ikke å dra opp den låse pinnen en gang! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 få tint den skikkelig, skru ut dørlåsene (låsekassene som sitter på døra) og få smørt det skikkelig opp igjen, gjør det gjerne reint først.. er vel nesten eneste utvei for å bli kvitt slik tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 mener du den som er uten på bilen? isåfall... kordan får jeg den av? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 no har jeg ivertfall tint opp bilen og smørt alt som har med lås å gjøre med WD-40 så da må det bli bra... Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Har selv brukt WD-40, håper det hjelper litt, ellers har jeg et stort problem imorra siden bilen står uten mulighet for strøm til DEFAen.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 jeg har jo faktisk en dafa worm up liggende.. men har ikke montert den på ennå! tror jeg må ha den opp på buk! noen som har montert en sånn foresten? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiddiboy Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Det du burde gjøre for ikke å slite med dette problemet igjen gang på gang er å ta ut hele låsekassa som sitter inni døren, rengjøre den og så smøre godt på med fett som tåler kulde. Det er litt jobb, men er absolutt verdt det. Har nettoppgjort dette selv på min Golf III. Dørene fungerer nå utmerket. Selv uten noe kupevarmer. Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 funket fett med WD-40. jeg sprutet inn alle steder i døren. sitter ikke fast no lengre, men det er ikke så mange minus no og det er ganske tørt ute. vi får se hvor lenge det holder. ellers må jeg nok gjøre det du har gjort. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSimpson Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 og for å unngå samme problemer i fremtiden, så smør låsekassene med jevne mellomrom.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Ett tips er å bruke siliconstift på dørlistene med jevne mellomrom, etter bilvask.. Og bruk låseolje i dørlåsene, merk det at det er LÅSOLJE, som ikke inneholder alkohol, alkohol tørker ut metallet i låsene, og da trekker det til seg fuktighet :) Hører mange som sliter med fryste dører på Vw, men tror problemet er at mange bruker "låsespray" for å smøre låsene sine, og da ber man om trøbbel siden det inneholder alkohol :) (tror jeg har sagt dette før, men skader ikke å gjenta seg selv) :doh Bilen min sto en uke men temp mellom -20 og -27, og det var som å åpne døra på sommerstid da jeg skulle bruke den :driving Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg