Gå til innhold

Sveise sperre

Ranger emnet

Ford-for-ever

Anbefalte innlegg

På Teknisk er det en tråd som heter: "Howto" sveise sperre..." av Ottesen.

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147405&highlight=howto+sveise :)

Sveis og kjør ;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sommeren, lugger det veldig i bilen når du tar skarpe svinger i lav fart.

og du kjenner når du svinger vanlig, i fart, at bilen har mer lyst å gå rett frem, enn den har å svinge.

men den slipper ganske lett, hvis man trør på litt, er morsomt som faen :)

hvordan det er på vintersføre, tør jeg ikke å uttale meg om, da jeg demonterte min før vinteren kom.

men jeg kan tenke meg til at det blir mye slædding når man prøver å svinge vanlig. man må sikkert også være veldig forsiktig når man kjører, hvis ikke så går det sikkert fort galt.

hvis man kjører med litt breie dekk på sommeren, og svinger mye i lav fart, så vil stikkakslingene knekke med tiden, det er en voldsom belastning.

1996 Volvo 945 Racewagon

X 1986 Volvo 745 Racewagon

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører sveisa sperre i år som i fjor, er bare å venne seg litt om, bilen har veldig ofte lyst til å dytte deg rett fram i sving, men er som sagt bare en tilvendingssak...

Jeg har satt på noen bra dekk bak nå, og jeg er vel den siste som setter seg fast :D

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go dag! Mange forskjellige meninger om sveiset sperre innpå bilforumet gitt.. noen synes det er helt forjævelig mens andre synes det ble bedre å kjøre med sveiset sperre:) Jeg for min del ska hive meg rundt med sveisingen av bakakselen så fort snøen forsvinner.. men en ting jeg lurer på er om det er ulovelig med en slik sveiset sperre? Å om det eventuelt kan bli problemer med naf/eu kontroll..? Noen som vet... Takk for mange svar:) er det noen som har film av volvo med sveiset sperre bak?

"Bruk vett, ligg bredt"

- Volvo 740 GL slow edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider