Kåre Klovn Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Jeg må si at jeg er overrasket over hvor mange som står frem med fornuftige meninger i tråden om "155 i 30 sonen!!", samt hvor mye bedre forumet var når Ascona holdt seg borte i et par uker etter den lille utdritningsepisoden hans. Det tyder bare på at jeg kanskje har tatt feil av bilforumet.net. Jeg har nemlig stort sett holdt meg unna dette forumet (det har begrenset seg til besøk når jeg har sett linker i andre forum). Rett og slett fordi jeg tidligere syntes det virket som et forum for drittunger uten sunt vett på leit etter hjernen, og som sannsynligvis en gang vil finne den i nærmeste fjellvegg eller møtende bils grill. Og selvfølgelig ta med seg en uskyldig barnefamilie i samme slengen. Men som sagt, når jeg leser den tråden der får jeg et litt annet inntrykk, og det er stort sett bare Ascona og RDL som står igjen som idiotene. Poenget mitt er at hele Bilforumet.net ville fremstått ti ganger mer seriøst uten disse personene. Jeg hadde iallefall vurdert å bli litt mer aktiv her inne, og det gjelder garantert mange andre også, for her finnes både kompetanse (til en viss grad) og interesse (mye), men det ødelegges av så mye svada og tull at mange holder seg langt unna dette forumet av den grunn. Dere blir også sett ned på i de fleste andre seriøse bilmiljøer. Jeg er klar over at dette er ganske drøyt, men jeg tør å påstå at dere ville fått betraktelig større oppslutning og brukermasse om dere sparket ut de to nevnte. Den største andelen av de som holder seg unna her er nok folk som virkelig hadde vært nyttige her på forumet. Folk med god peiling og dype kunnskaper. Men de er også ofte de med barn og kone, og som ikke kan holde på å diskutere svada med de to barnerumpene her inne. De ødelegger for oss alle. De ødelegger ryktet til bilforumet.net. De ødelegger ryktet til bil/motormiljøet i Norge. De ødelegger for vanlige trafikanter i form av sykt lave fartsgrenser etter mange ulykker med høy fart. De ødelegger humøret her inne. De ødelegger så sinnsykt mye for oss andre at jeg tror ikke de aner det. De er virkelig så dumme at det forundrer meg at det er mulig. En eller annen fra barnevernet burde hatt seg en tur til foreldrene allerede for mange år siden. Og det er ikke tull engang. Fornuft er jo fullstendig fraværende. 200km/t i 30-sone er ikke forsvarlig uansett hvordan man ser på det. Husk dette: VI ER ALLE MENNESKELIGE, OG KAN DERFOR GJØRE FEIL. Det er faktisk menneskelig å gjøre feil. Så virkelig husk dette, Ascona og RDL. Husk også at når dere skal bremse ned fra 200 for å stoppe før dere raser ned en 5-åring, så kan bilen punktere. Hva tror dere da skjer? For å bli ferdig: Dagens sterke mening fra min side er; Moderatorer, kast ut Ascona og RDL for godt! Det var så HERLIG her inne uten Ascona! Jeg kunna laget en poll, men det ville blitt for useriøst. Jeg kunne også sendt mail til moderatorene, men jeg føler meningene rundt dette temaet bør være åpne for alle deltakerne på forumet. Derfor denne posten. PS: Og ja, jeg er til vanlig under et annet nick, men følte at et undercover brukernavn nå var nødvendig. Av flere grunner. Jeg kommer sannsynligvis ikke til å svare videre i tråden heller. Det ender bare med den vanlige kverruleringen fra Ascona og RDL sin side. Jeg ville bare få frem mine meninger rundt dette, og det har jeg nå gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Jeg er enig i dine utsagn. Mye bra her..... Men blir vi sett ned på i bilmiljøer?? Hvilke bilmiljøer er dette? Edit: du sier du ikke kommer til å svare... derfor litt dumt å spørre om ting.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 W00RD Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Er også enig. Forstår godt at dette forumet kan bli sett på som et fjortiss-forum av de som er litt seriøse. Seriøsitet på dette forumet er jo en stor mangelvare, dessverre. Og poster en noe seriøst, får en somregel masse dritt-poster slengt tilbake i samme tråd, som også gjerne er off-topic.. synd men sant. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by Kåre Klovn Da var ballen rullet, håper det kommer noe fornuftig ut av denne tråden, ikke bare masse skit som det pleier. Støtter deg fult ut Kåre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by Asim Men blir vi sett ned på i bilmiljøer?? Hvilke bilmiljøer er dette? Den der stusset jeg litt på å.. men uansett, bra skrevet, kåre klovn :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Veldig enig, å kaste dem ut med en gang er vel kanskje litt drastisk, men å gi dem advarsel ville iallefall vært på sin plass. Har vært medlem her i noen månder og føler at det er altfor mye useriøst svada og lite hygglige innlegg (noen som føler seg truffet?) Et annet problem er vel også at det kan bli veldig mye off topic noe som ble tatt opp tidligere av Rack (?) og som jeg er veldig enig i. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin4 Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Begynner å lure litt her Kåre Klovn: Folk må da få lov te å ha sine egne meninger, selv om de kan virke helt borti natta og ofte satt veldig på spissen. Når man diskuterer så er det jo viktig å få fram alle synspunkter i saken Og det med å utestenge folk fordi de mener no helt annet enn andre gjør er jo helt på trynet. De har like mye rett til å uttale seg som deg. Siter Seat Leon 20VT '01 *VW Golf Cab GLi '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Det er umulig å kaste ut noen fra et forum, de kommer alltids tilbake, så det er ikke noe bra forslag uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 hahahahahaha........... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 kåre-kuka-klovnen. Synes at du bare skla holde litt kjeft jeg Om jeg og ascona liker å vise off frem på vår egen ÆRLIGE og ÅPNE Måte uten å¨mått eslikke rumpe og smiske til oss gode ord som mange andre her gjør, så synes jeg vi burde få gjøre det uten at alle skal reagere.... By the way, jeg selv kjører gris.. so what? Gjør ikke du det? jeg er i det minste ÆRLIG! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Jeg er medlem i en merkeklubb, og der er det ikke mye positivt å høre om bilforumet.net. Vil tro det er slike miljøer det er snakk om. Tviler på at "min" klubb er den eneste hvor det blir sagt mye negativt om forumet her. Men stort sett så handler det om hvor dum Ascona er, uansett. Er enig i at folk bør få ha meninger, men jeg er også enig i at Ascona og RDL er altfor ekstreme. Enten gjør alt de kan for å provosere, eller så er de steindumme. Begge deler er like irriterende. Problemet med å kaste de ut er at får mer tid på veiene, og det kan vel ikke være bra for noen... ;-) Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 min helt soleklare oppfattning er at alle de som har noe fornuftig å komme med har forlatt forumet... er bare teens og postwhores igjen her, med noen ytterst få unntak som jeg sansynligvis kan telle på 10 fingre Og man kan trygt si at bilforumet.net miljøet blir sett ned på av en mengde ganske dyktige mennesker.. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Originally posted by henningl min helt soleklare oppfattning er at alle de som har noe fornuftig å komme med har forlatt forumet... er bare teens og postwhores igjen her, med noen ytterst få unntak som jeg sansynligvis kan telle på 10 fingre Og man kan trygt si at bilforumet.net miljøet blir sett ned på av en mengde ganske dyktige mennesker.. Nei overhodet ikke... dem er her dem, men ingen gidder å uttale seg uten å være redde for å få kritikk tilbake. så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg som f.eks er ærlig og gir faen i hva folk sier og synes om meg burde få så mye pes.. mener du da at alle skal lyve og bøye seg i støævet for andre BARE for å bli likt?.... Kiss My ÆSS BIGTIME! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg