Gå til innhold

Min sterke mening

Ranger emnet

Kåre Klovn

Anbefalte innlegg

Originally posted by HondaGirl

Jeg synes at Ascona & RDL lager liv her på forumet..

Ps: det går an å overse inlegg som en ikke er enige i..

Kunne ikke vært mer enig.

Greit av 'kåre klovn' å si meningen sin, men denne tråden vil uansett bare føre til at de som eventuelt liker å slenge med leppa, vil fortsette med det.

Personlig tar jeg alltid dette forumet med en klype salt;)

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by JuIius

Vi er alle enig at folk kan ha egne meninger, men det er måten RDL og Ascona svarer/repliserer på som er feil.

Bare løgn og skryt kommer fra deg

SKulle likt å sett hva jkeg har kommi med av løgn da.... Klarer du å motbevise NOE som helst av det jeg har sagt eller?

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Alle ser forskjell på hva som er løgn og sannhet. Vi ser det på dine forklaringer i "Svi gummi på Strømmen"-tråden. Artig lesning forresten!

øøøøøh?..

ok TØFFEN nå skla du høre her!

EN eller annen ringte snuten LENGE før jeg var der, allerede sent på kvelden da jeg kom 23:00 så jeg at snuten vimsa rundt,. etter å ha sett hva som skjedde i de 2o min jeg var der hver gang snuten snudde ryggen til, ringte jeg og klagde og BA dem om å forbli på stedet og observere, for at ikke folka skulle få ståpikk hver gang noen aksa og dumpråna bortover hoved gata!

FOr om du tenker jævli nøye etter så er ikke motormiljøet så jævli respektert her i landet og JO flere dump rånere vi har på veien som skal leke kjekkaser med å burne ut av lyskryss og ligge breit på hovedgata desto mere problem får vi!

I dette tilfelle så ba jeg dem holde roen nede for at BILFORUMET, som i følge noen avd ere prøver å holde et proft nivå, (dere har motsagt dere selv nå 15 ganger så klapp igjen!) skal kunne få lov til å enda en gang senere i fremtid på still eut sine meldmemer på en p-plass eller bli sett på gata som ordentlige folk Og ike en hel haug med idioter!

Hva jeg gjør på min fritid er en hel annen sak, men når JEG stiller opp sammen med en hel KLUBB så gidder ikke jeg å lage en masse fanskap for verken dem eller dems medlemmer!

Enkelt å Greit! Dem som har noe imot! Hold det for dere selv!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til et ikke report this POST nok. Jeg krever report this THREAD funksjon.

Skaff dere irc og sleng dritt der i stedet, privat...

Jeg er så lei av at alle skal kaste seg på hets RDL/Ascona (og andre) bølgen. Man må ikke svare på alle poster. Man må slett ikke lese alle tråder og innlegg.

Jeg skal innrømme at forumet var veldig bra da det var mindre medlemmer. Jeg har alltid fått svar på ting jeg har lurt på (selv om noen bestandig skal posthore ett off topic svar). Jeg personlig har blitt kjent med virkelig trivelige og vettuge folk som har en genuin interesse for bil. Noe som var grunnen til at jeg joinet forumet. Jeg er enig med Henning i at forumet mister sine seriøse og voksne brukere om denne kranglingen og evige drittkastinga og posthoringa skal fortsette ( Flere har jo allerede forlatt forumet uten å lage en "Elvis has left the building" tråd )

Jeg har all respekt og er veldig glad for at Marius og Håkon bruker flere tusen i mnd for at jeg skal få ytre meg og spørre og grave om bil relaterte spørsmål på ett i utgangspunktet genialt konsept som bilforumet, det jeg ikke skjønner er at dere betaler for å la folk gang på gang lage tråder om svada og personhets.

Jeg mener det må gå ann å lage ett brukelig forum selv med mange brukere. Det er bare å sette noen admin og moderatorer som er litt nazi til å luke ut folk som åpenbart har for høye tanker om seg selv og egentlig ikke er interessert til å være til hjelp for andre.

Med hånden på hjertet ( ja det er sånn ca midt imellom puppa) håper jeg at forumet fortsetter å eksistere, bare med "litt" mindre off topics.

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

jo jeg MÅ det, jeg er åpne og sånn er det bare., føler jeg for å si noe så sier jeg det eventuelt gjør....

er ikke mere som skal til.... å Slenge litt med leppa er jo bare greit i ny å ne når personnen selv prøver å slenge litt....

Ettersom jeg er eksemplet så lurer jeg på hva jeg har prøvd å slenge med leppa til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Ettersom jeg er eksemplet så lurer jeg på hva jeg har prøvd å slenge med leppa til deg?

Nei i dette tilfellet så gjelder det ikke deg , men jeg bare svarte/kritiserte deg på at du mente du var så kjapp og gjørte ditten og datten, men det jeg har sett deg kjøre på syntes jeg ikke stemte helt, derfor kritiserte jeg deg . ikkeno negativt lissom, men mått ebare ha et svar fra deg!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kinx sa et par poster opp, det er ganske umulig å stenge noen ute fra et slikt forum som dette. Ingen kritikk mot moderatorene.

Ja, man kan stenge bruker

Løsning: Opprett ny bruker.

Ja, man kan stenge ip adresse.

Løsning: Logg deg av modem/isdn/adsl og få ny ip adresse.

Ja, man kan stenge på host.

Løsning: Bytt inet leverandør. Det finnes uendelige.

Det finnes enkelte unntak som fast ip adresse, men..

Uannsett hvor enig jeg er utsagnene om ascona, rdl og candyman, så har de kompetanse, argumenter og syn som faktisk gir meninger noen ganger og som er interessante å ha her, men det er synd de drar enkelte meninger for langt som ødelegger tråder.

Men de er da ikke aleine om å avspore tråder.

mvh

Roy aka Precious

PS: I disse diskusjonene kommer det mange kule gullkorn fram også, hehe..

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Nei i dette tilfellet så gjelder det ikke deg , men jeg bare svarte/kritiserte deg på at du mente du var så kjapp og gjørte ditten og datten, men det jeg har sett deg kjøre på syntes jeg ikke stemte helt, derfor kritiserte jeg deg . ikkeno negativt lissom, men mått ebare ha et svar fra deg!

Ettersom du har sett meg kjøre en gang på bane så kaller ikke jeg det noe særlig bra grunnlag til å kommentere min kjøring langs veien.

Men ferdig med den saken nå.

EOD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rdl har da roet seg ganske mye ned i det siste.

Ikke kast ut ascona (trenger noen som kan alle trafikk regla!) ;)

Er det noen regler for dette forumet? bortsett fra folkeskikk?

En liten ide å legge disse så man finner dem (kan ikke huske å ha sett noen selv)

Stenge off topic? Nei! Er da masse bra der!

Bruk "ignore" og "report this post to a moderator" funksjonen oftere da!

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

ps, at d bruker UNDERCOVER name sier jo litt om hvor feig fitte du egentlig ikke er som ikke tær å fremstå som den EGENTLIG kjerringa du er...

Synes denne tråden skal stenges like godt og du selv bare burde holde litt kjeft og passe på!

At ikke du kan svare på en normal måte uten og kalle folk for fitte og kuk..

Hvor nærtagen er du egentlig for kritikk?

Du frammstår ikke akuratt som en voksen fyr som står for sitt og sine, mer som en drittunge som bare MÅÅÅÅ ha rett i ALT!!

Jaja, bare kall meg en fitte eller kuk eller noe...

Når det kommer fra deg så er det liksom ikke så nøye, for en ting kan jeg si: Jeg ER et bedre menneske en deg!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Ettersom du har sett meg kjøre en gang på bane så kaller ikke jeg det noe særlig bra grunnlag til å kommentere min kjøring langs veien.

Men ferdig med den saken nå.

EOD

Oki dokithumpsup

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider