Gå til innhold

Min sterke mening

Ranger emnet


Kåre Klovn

Anbefalte innlegg

Originally posted by henningl

min helt soleklare oppfattning er at alle de som har noe fornuftig å komme med har forlatt forumet... er bare teens og postwhores igjen her, med noen ytterst få unntak som jeg sansynligvis kan telle på 10 fingre

 

Og man kan trygt si at bilforumet.net miljøet blir sett ned på av en mengde ganske dyktige mennesker..

 

Veldig enig med deg. Kan godt hende jeg er noen av "teens`a" du referer til, men jeg prøver iallefall å holde meg på et saklig nivå og prøver å hjelpe til så godt med det jeg kan, og heller få hjelp til det jeg ikke kan.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by rdl

 

 

Nei overhodet ikke... dem er her dem, men ingen gidder å uttale seg uten å være redde for å få kritikk tilbake. så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg som f.eks er ærlig og gir faen i hva folk sier og synes om meg burde få så mye pes.. mener du da at alle skal lyve og bøye seg i støævet for andre BARE for å bli likt?....

 

Kiss My ÆSS BIGTIME!

 

Altså, man må ikke ALLTID si hva man mener. Det er en del av fungerende miljø at folk klarer å forstå når de ikke skal uttale seg, og bare la noe gå, og man trenger ikke alltid hevde seg.

 

Du slenger f.eks. dritt når folk kjører litt forsiktig på bane, hva er vitsen? Du skal alltid si at du 'står for hva du mener', mange andre som også gjør det, de bare trenger ikke si hva de mener hele tiden.

 

Å være enige med noen ikke samme som å smiske / sleike dem opp etter ryggen.

 

ikke kyss meg i ræva, men gi meg heller en kos, kan ikke alle bare være venner?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo jeg MÅ det, jeg er åpne og sånn er det bare., føler jeg for å si noe så sier jeg det eventuelt gjør....

 

er ikke mere som skal til.... å Slenge litt med leppa er jo bare greit i ny å ne når personnen selv prøver å slenge litt....

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig og jeg er medlem av BMWCCN. Jeg har ikke diskutert bilforumet.net generelt med medlemmer i klubben. Men vi har diskutert RDL og Ascona opptil flere ganger og da henvises det til bilforumet.net.

 

Jeg er lei av å uansett hvilken forum du poster i så kommer RDL og Ascona med en eller annen slengbemerkning som er for dum til å svare på, men allikavel så gjør man det.

 

Hadde vi ignorert dem fra begynnelsen av så hadde vi gjerne ikke blitt så provosert av dem. Men nå er allikavel alle møkk lei dem.

 

Jeg foreslår at IP-adressene deres blir sperret og at de er kastet ut fra foraet.

 

En ting til: Kjempebra reklame den dag media kommer og skal lese gjennom trådene i bilforumet. net og kommentarene fra RDL og Ascona lyser mot dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med Kåre Klovn!Jeg er en teen selv men det går an og være seriøs fordet.Jeg er her mest for og lære og jeg er veldig bil interessert...Jeg håper da jeg kan hjelpe noen en gang i blant også.

 

Jeg fulgte med dette forumet et år før jeg registrerte meg..Jeg syns det var et bra forum. Men etter at jeg regga meg så har ting sklidd helt ut..Litt humor er bra men det meste av utskeielser er ikke morsomt!

 

Kast gjerne ut folk!Det er ikke en menneske-rettighet og få være på et forum..

 

Og ja,legg til Candyman (wonnabee RDL) på lista også.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JuIius

Jeg er helt enig og jeg er medlem av BMWCCN. Jeg har ikke diskutert bilforumet.net generelt med medlemmer i klubben. Men vi har diskutert RDL og Ascona opptil flere ganger og da henvises det til bilforumet.net.

 

Jeg er lei av å uansett hvilken forum du poster i så kommer RDL og Ascona med en eller annen slengbemerkning som er for dum til å svare på, men allikavel så gjør man det.

 

Hadde vi ignorert dem fra begynnelsen av så hadde vi gjerne ikke blitt så provosert av dem. Men nå er allikavel alle møkk lei dem.

 

<b>Jeg foreslår at IP-adressene deres blir sperret og at de er kastet ut fra foraet. </b>

 

En ting til: Kjempebra reklame den dag media kommer og skal lese gjennom trådene i bilforumet. net og kommentarene fra RDL og Ascona lyser mot dem.

 

 

 

WEEEEEEEEEEEEE..... this is what i call ÆSS LIKKING on high level!.

 

julius mongolius...... STFU.... aaaaight?!?!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golfy

Og ja,legg til Candyman (wonnabee RDL) på lista også.

 

 

nå fornærmer du meg !

 

Han lille patetiske japsetøsa der hakke klasse for 5 flate øre!

han er ikke i nærheten av meg!

 

og ikke glem vilhelm by the way, norges råeste drifter av 17 års alder med L i bakruta!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ascona og rdl (og cartman) er liksom de som blir forbundet med Bilforumet.net. Er vertfall de første jeg tenker på når noen nevner bilforumet.net. Men å utestenge de fordi de mener at de mener noe som andre synes er helt på tryne er vel å gå litt langt. men kanskje de burde roe seg litt ned.

I am really not an violent man, but I think I have to kill someone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg og ascona liker å vise off frem på vår egen ÆRLIGE og ÅPNE Måte uten å¨mått eslikke rumpe og smiske til oss gode ord som mange andre her gjør, så synes jeg vi burde få gjøre det uten at alle skal reagere....

 

Vi er da for faen åpne og årlige vi også.... Men det er ikke alt vi gidder å lese om tilstadighet... Det er bare skryt, drittsnakk og løgn vi hører fra din kant ...!!

 

Folk må da få lov te å ha sine egne meninger, selv om de kan virke helt borti natta og ofte satt veldig på spissen.

 

Vi er alle enig at folk kan ha egne meninger, men det er måten RDL og Ascona svarer/repliserer på som er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nevning av navn var vel egentlig unødvendig...

og det er ikke bare Ascona og RDL...

det er andre ting som kan få folk til og forsvinne...

 

er du under 20 er du "teens" og automatisk ikke peiling...

kan ikke kjøre bil

og burde holdt seg til moped...

 

er ikke alltid like fristende og "henge" her etter slike poster...

greit nok at noen kan være irriterende.. slik er det på fleste forum... men at de "voksne" ser ned på de "yngre" er ikke noe bedre..

 

men det er bare min mening...

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er veldig veldig enig i dette. Det er få brukere som ødelegger for andre(det er fler enn rdl og ascona). Desverre så har seriøsiten sunket betraklig de siste 6 månedene. Desverre så har ikke moderatorene slått hardt nedpå dems oppførsel. De fleste andre forum klarer seg nesten helt uten å moderere noe i det hele tatt. For meg virker det som at Off-topic forumet og streetracing forumet er de største problemkildene. Etter min mening så har ikke streetracing forumet noe å gjøre her.

 

Mitt forslag går da ut på:

 

- Fjern streetracing forumet og off-topic forumet

- Fjern muligheten for attachments(da snakker vi mye mindre båndbredde bruk som vil gjøre det billigere for eierene)

- Fjern avatarer(mindre båndbredde det også)

- Ansatt noen skikklig nazi moderatorer(som slår HARDT ned på overtramp)

- Lag en liten liste med "regler" som folk SKAL følge

- La de få brukerene(rdl, ascona med fler) som ødelegger nå få bli en stund til.. ett overtramp så fyker man ut..

 

Dette var mitt innlegg i denne debatten

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å skrive noe som helst i denne tråden for den er på vei ut i skauen.

 

 

Er det så komplett umulig å la vær å skrive innlegg om ingenting? Det at enkelte er kommet i puberteten og lider av genefeil som beklageligvis gjør at puberteren aldri kommer til å slutte burde vel ikke gå ut over resten på forumet?!?

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår