kentiver Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Noen her som kunne tenkt seg og gjort en liten jobb for meg? Vil ha bagasjeromlokket mitt sveiset med en plate over der håndtaket er og at det skal stå Volkswagen der ;) (Fra caddy) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ksveggen Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Tror jeg så en plass på nett at du får kjøpt ferdig clean bakluke til 2"r! Sikkert noen her som vet hvem som selger slike.. Har selv gjort dette på min Polo så d er litt jobb!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hehe, ja noen som vet hvor man får kjøpt ferdi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ræzerfræzerbjølseth Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 crank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richars_87 Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 ? jeg har ferdig sveisa bakdør:) men jeg vet ikke om jeg skal selge den. Siter http://www.bilforumet.no/golf-ii/221916-har-jeg-endelig-vendt.html#post2473931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg