PerryZaphire Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 noen her som har noen kjennskap til de? skulle ha ordna en 200a dynamo... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 dynamoen de modifiserte for meg ble kraftig den, men den ladet ikke lenger på tomgang som originalen, og den tok mer eller mindre kvelden innen 3 måneder dessverre... :( hvordan dynamoene de lager fra bunn er derimot tør jeg ikke uttale meg om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 okei... de fant ikke ut noe om dynamoen som står på en vectra så må sende den dit for å få en pris på det... :/ noen andre erfaringer? Kunne egentlig vært bedre (og billigere?) å la matador trikse litt? hehe Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Eller kjøp en kraftig liten jævel på 200a og ha den orginale liggende i reserve til den dagen du trenger den.... Jeg er glad jeg sparte på min, for å si det sånn... MEN - det er klart en fordel å bygge om den orginale med tanke på festemuligheter. Det var pga festene jeg måtte bytte min.. Anyways; lykke til! :D Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hør med Morel Pål.. han hadde vist kontakt med noen som ar god greier på å bygge orntlige dynamoer. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonka Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Dominick Iraggi er ganske kjent for dynamoene sine på andre siden av sjøen, send en mail til dominick@tds.net og hør med ham.. ikke umulig at han kan hjelpe deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 knall ! takk Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 jeg har desverre ikke så mye tid til overs perry, ellers har jeg en komplett dynamon test/reparasjon stasjon for hånden....som kan brukes til komplet vikling og diverse for de fleste dyanmor på marked... men har ikke tid.. grinchy Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg