Kennet Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hvordan kan politibilen ha kommet bak deg om du ikke kjørte forbi ? Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Skurk + politibil = sant ? ;) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hvordan kan politibilen ha kommet bak deg om du ikke kjørte forbi ? :???: :???: Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Er vel nevnt i avataren din hva som skjedde også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Etter en stund stoppet politibilen, og kom på en eller annen måte bak meg. Han satte på blålys, og jeg stoppet. Da har du jo teknisk sett kjørt forbi purksvinet.. Pass godt på hva du sier på avhør for de er ikke snille i tingretten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hehe HVIS det stemmer det du sier, at du ikke har gjordt noe galt.. Noe jeg tviler på... kremt.. Så er jo dette ganske ironisk. Så mange ganger du skulle ha mistet lappen (ifølge dine egene historier) så mister du den når du "ikke" har gort noe feil. Kansje universet prøve å komme i balanse :-) Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Uansett hvordan du vrir og vender på det, har du kjørt etter en politibil i utrykning. ERGO, du har gjort noe ulovlig! Ro deg ned nå Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 sry mac, men håper du for en gangs skyld LÆRER noe! på sin plass at du mistet lappen. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Jeg er nyskjerrig av natur, og la meg på hjul. Curiosity killed the cat? Etter en stund stoppet politibilen, og kom på en eller annen måte bak meg. LMAO :win Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Syns ikke så veldig synd på deg etter å ha lest alle de andre røverhistoriene dine :p Men du får nå holde oss oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Haha, stygt å si det men, av en eller annen grunn storkoser jeg meg nå... Etter alle bløffehistoriene dine prøver du å få sympati på internett. :peace: Du hadde vel ikke regna med at du kom til å ha glede av lappen så mange år framover eller? Så tøff og rebelsk som du er mener jeg... '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Har politiet lov til å kjøre over fartsgrensen da :s ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 politiet har 100% veimyndighet, så de kan kjøre så fort de vil, med eller uten blå lys. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Vel, det var jo på mange måter uheldig. Vi får vel se. Men du sier selv det var glatt og mørkt? Er ikke da hvilken som helst fart teoretisk "uforsvarlig", spesielt om visse politimyndigheter påstår det under ed? I så fall er vel sjansen ganske stor for at plastkortet ikke blir i din varetekt på en liten stund. Lykke til, i alle tilfeller. Men ta det litt med ro om du får den tilbake, da. ;) Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 politiet har 100% veimyndighet, så de kan kjøre så fort de vil, med eller uten blå lys. Nei, har de egentlig det? Man kan vel rapportere inn brudd på fartsgrensene til noe jeg ikke husker i farten hva heter? Om du kommer så langt er en annen sak.. Eirik '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg