K.A. Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Ligger her Da er klubben under etablering og har kommet på nett! Dette er en klubb som vil være dedikert til interesse i tidligere VAG modeller. ( VW Audi ). Vi mener det kan være et grunnlag for i en slik klubb , da de eldre modellene forsvinner litt i skyggen av de nyere i de andre klubbene. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Må bare si at dette er et supert tiltak Kai. Er og eget lokallag der inne for oss gutta med einser i Stavanger. Registrer dere gutta :sombrero: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smallboy Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 ikke dumt, ikke dumt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
notchback Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Har forsøkt å melde meg inn i denne klubben,får beskjed om at jeg skal få en mail,men den har jeg ikke sett. Harald. Siter 69 Vw fastback race 69 Mercedes 450 SEL 6,9 00 Mercedes Vito 110 CDI 02 Mercedes C 200 CDI http://www.garaget.org/notchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Har forsøkt å melde meg inn i denne klubben,får beskjed om at jeg skal få en mail,men den har jeg ikke sett.Harald. Da er vi to... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 har prøvd å komme meg inn på siden jeg,men kommer ikke inn, kommer no slik blockering som gjør at siden ikke kan åpnes? hva kan det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cris Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Har forsøkt å melde meg inn i denne klubben,får beskjed om at jeg skal få en mail,men den har jeg ikke sett.Harald. Da var vi tre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 har prøvd å komme meg inn på siden jeg,men kommer ikke inn, kommer no slik blockering som gjør at siden ikke kan åpnes? hva kan det være? Jeg kommer rett inn.. http://www.einserklubb.net/front/news.php Til dere som ikke kommer inn pga mail problemer, så skal jeg sende denne meldingen videre til K.A (Kai) som drifter siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 JA, jeg kommer ikke inn.... fiksa opp!:m'm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Hmm,nå kom jeg inn plutselig:) Gromt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Noen som fortsatt har problemer? Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shellvis Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Jeg venter fortsatt på mail Siter 1983 Golf GTI 1986 Scirocco GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 send meg en pm med mail og registrert nick! Så ordner jeg det. Skal prøve å løse dette Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Jeg venter fortsatt på mail jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 send meg en pm med nick og mailadr. Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg