Gå til innhold

Ladac batterilader,dårlig holdbarhet

Ranger emnet

karesvik

Anbefalte innlegg

Kjøpte Ladac batterilader for ca 5 år siden. Nå har den sluttet å virke. Prisen på Ladac ladere er mangedobbelt av hva du må betale for noen lunde tilsvarende produkter på Biltema og Clas Olson (Ctek). Kontaktet fabrikken men de ville ikke erstatte da de mente den var for gammel. Pratet om mulig lynnedslag, feil bruk etc. Dette er bare unnskyldning. Jeg mener Ladac har et problem med dårlig kvalitet på sine ladere. Det har jeg hørt andre si også. Det hjelper ikke å komme best ut i test når de går i stykker. Heretter vil jeg heller kjøpe 5 Cetk/Biltema enn 1 stk Ldac. Prisen blir jo det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår