Gå til innhold

Spiller med AUX-in, god navigering på mp3 plater, osv.

Ranger emnet

lavamakt

Anbefalte innlegg

God morgen godtfolk!!

Jeg skal gå til innkjøp av spiller til bilen og jeg har noen kriterier.

-skal ha AUX-in BAK for tilkobling av pda/gps'n min

-god navigering med mp3 plater(Godt rippet mp3).. De spillerne jeg har vært borti, har det ikke vært mulig å "bla" i mappene på plata på noen god måte.(fordel med flere linjers display?)

-2 utganger og evt egen sub-utgang.

-vriknott til volumjustering.

-ikk stikke seg ut av svarte dashen, altså ikke helt sølvfarget.

-helst mulighet til forskjellige farger på lyset/displyet.

-helst mulighet til rattkontroll.

Jeg har egentlig satt maks grense 2000kr, men jeg holder aldri buskjettet :sombrero: .

Er det mulig å skvise dette inn i en liten fin pakke til den prisen?

Hva har dere å annbefalle? bare å komme med forslag..

Mvh. Lavamakt

2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X]

1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X]

1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hadde en Pioneer DEH-P6800MP. På den syns jeg navigering gikk helt greit. Man har jo 4 knapper til å navigere med, fram og tilbake, opp og ned. Så man brukte opp og ned til å bla mellom mapper. I displayet så fikk man mappene opp som nummer i et hjørne, mens man så sangens navn i displayet. Man kunne også få opp hva mappene het når man bladde, men man ser jo bare 1 og 1 mappes navn. Uansett så var det helt greit å navigere med denne spilleren. Denne koster riktignok 3000 veil.. men får den for halvparten brukt lett.. Man får jo 5900MP i butikkene nå, denne er helt ny av året, den får du til 2300 veil, er like lett navigering på den :)

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titta litt rundt og fant ut at DEH-5900MP var den som passet best.

Var tilfeldighvis en liten tur over grensa i dag, når jeg først var på en stereosjappe spurte jeg om de hadde den inne. De hadde en demo i butikken, fikk denne, trådløs rattkontroll(495KR), en feit strømkabel på 6m(79kr pr.m eller no sånt), 2x2,5mm2 høytalerkabler, rca kabler + sikringer sikringsholder og litt annet monterings stasj, for den nette pris av 2600 SEK.. kan ikke klage på det vel?

Fikk foresten også sånn idiot forsikring, så hvis jeg f.eks tråkker på fråntpanelet eller kobler feil får jeg nytt :D

2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X]

1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X]

1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider