Lucky me Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Jeg skal til å bygge kasse til 2 stk 12" Pioneer 3004SPL subber. bilen det skal stå i er en MB S124. Er det noe spesielt jeg må ta i betrakning når jeg bygger kasse i en starsjonsvogn? Jeg hadde tenkt på bassreflekskasse da jeg har inntrykk av at det spiller bedre enn lukket kasse.. Vil det ha noen stor betydning for lyden hvilken vei subbene står montert i kassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 en kamerat har de 2 subbene i en a4 stasjonsvogn, han har ca 95 liter med 2 4" porter :) det låter bra det, har det samma selv men ikke i en stasjonsvogn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lucky me Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Ok, høres lovende ut..:eddie Hvilken forsterkere bruker dere på subbene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 begge bruker en earthquake phd 5000 :) låter temmelig heftig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Med tanke på plassering av elementene og porter, så burde portene være på samme vegg som elementene. Og de bør peke mot bakluka, da blir det bra. Har prøvd med forskjellig plassering selv, og mot bakluka fungerte best for meg hvertfall, og det er hva alle pleier å anbefale :) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Med tanke på plassering av elementene og porter, så burde portene være på samme vegg som elementene. Og de bør peke mot bakluka, da blir det bra. Har prøvd med forskjellig plassering selv, og mot bakluka fungerte best for meg hvertfall, og det er hva alle pleier å anbefale :) kunne ikke blitt mer enig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg