Gå til innhold

Emma Regler

Ranger emnet

Erik Andre

Anbefalte innlegg

SOundstream Arosa - da flytter man jo bare potensielt feiltolkning over på den konkurrerende og mangedobler jo mulighetene for feiltolkninger. Hvis Emma hadde tolket/oversatt til sitt lokale språk vil jo den potensielle feilkilden blitt redusert til kun en, men da ville det ved tvister ved internasjonal konkurranser vært Emma selv som hadde vært årsaken. Dette hadde jo vært mye bedre fordi da har jo også den "lovgivende makt" (EMMA) også vært den "dømmende makt" (EMMA).

Vil bare føye til at dette ikke er noe problem for meg, men at problemet kan sees fra andre sider også. Er det noen som lurer på deler av reglementet kan vel EMMA Norge stå til hjelp med oversttelse og tolkninger regner jeg med(?).

prosjekttråd

McIntosh, Focal, Image Dynamics, Planet Audio hybrid rørforsterkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som styrer med Emma i hvert land kan regelboken meget godt og vet hvordan reglene så hvis er det noen som står fast eller lurer på noe kan sende en epost til ketil@emmaweb.no

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jeg som har et brukt bakk høytaller system får ikke stilt for de det er 7-10 år gammel og ikke har kvit da??

og hva med de som får anlegget sitt da? de får jo igen kvit på dette da!

så vis en får anlegg til 50 tusen da! får av impotør.. da må importør lage kvitering da.bare får og vise at det ikke er stjålet. så jeg som har fått en del av jobben min kan ikke stille fordi jeg har fått litt bilstereo fra jobben da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

hansi_199 dommerene ser ikke på om du har kvittering eller ikke... men de sjekker om hvor mye anlegget ditt er verd til sammen hvis du stiller i grupper som mine street 10 eller mini street 15... ved hjelp av prisen direkte fra importør.. ellers er det ingenting å bry seg om

Mvh

Thomas Holmedal

Team Lydtrykk.no

thomas.eargasm@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider