Gå til innhold

Vurderer omega B. Trenger tips.

Ranger emnet

Steffmaister

Anbefalte innlegg

Hei.

Vurderer å kjøpe meg omega b stv. Men trenger noen tips. Har hørt at det er en del kluss med disse. Stemmer det?? Kom med tips å evt barnesykdommer på disse. Linker til norske sider der di selger noe stash å evt styling til omega hadde vært fint! Har mest lyst på 2,5v6 pga at jeg skal trekke campingvogn. Hvordan er disse på bensin å evt feil, mangler?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står masse om dette hvis du søker litt.

2.5 er veldig trang å skru på. Vær obs på toppakknings lekasje. rust nerdeler av dører og bakluke+ litt hjulbuer.

Sjekk også foringer i bakstilling og forstilling, Skjev slitasje på dekk så er det forings tid.

Har 2.0 16v stv selv og meget godt fornøyd med omega. Se Bent's omega B tråd litt lengere ned her

Audi A4 TDI

Vectra B 1.8 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk att 2,5 omega å oppover å er en del tyngre, sånn att de kommer over ei enn anna vekt klasse. så det er mye dyrere omreg på de enn en 16v.

Har som Benå en 16v. den drar fint biltralle med bilcrossbil oppå..

Se i tråden min Håvard sin omega b

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

strår mye i min tråd om litt av hvert.. eg har 2.5 og e kjempefornøyd med den.. kjører en del med hest på henger og det er ikke noe problem.. 800 kg henger + 2x400 kg hest.. det hadde vært en stor og fin campingvogn..

Har: -05 Rexton RX270 XDi Topline
Hatt:-95 Blazer 4.3 V6 4x4, -10 Berlingo 1.6 HDi, -99 Omega B2 2.0 DTi, -95 Opel Omega CD 2.5 V6, -93 Ford Sierra 2.0 clx, -91 Opel Omega A 2.0i, -87 Opel Kadett E 1.6, -84 VW Golf 1.8 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider