Jonte Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Må skaffe meg dette til PC.. Noen som har? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 det kommer vel på nyåret en gang. cmr3 kom på høsten i fjor på xbx/ps2, mens det kom i mai på pc, så det blir nok lenge å vente :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmeraGTI Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Hvordan er colin mcrae rally 4 i forhold til 3`ern? Nye ting som har dukket opp, grafikk, justeringer osv..? Ser det er lamper for vann, olje og turbo.. Har tenkt å kjøpe meg det, men er det virkelig verdt penga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by VR6 Hvordan er colin mcrae rally 4 i forhold til 3`ern? Nye ting som har dukket opp, grafikk, justeringer osv..? Ser det er lamper for vann, olje og turbo.. Har tenkt å kjøpe meg det, men er det virkelig verdt penga? Det er absolutt verdt penga. Har alt som manglet i 3'ern i forhold til WRC2 extreme bortsett fra banene (PS2). Er litt bedre grafikk på XBOX. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Bestillte spillet fra scotland i dag. 350 kr+frakt...gleder meg som en unge. er ikke lei treern enda...cmrrally:pisser: på wrc Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by Skrotnisse cmrrally:pisser: på wrc Hvordan da? Har testa CMR3 og WRC Extreme nå i snart ett år og WRC er klart bedre! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Håper det nye wrc kommer snart:) litt gøyere med ekte navn å ikke disse p.lunaba osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Har spilt en del colin i det siste..1gang jeg prøvde det ble jeg skuffet men det har bare blitt mer positivt etter å ha spilt det en del...Vant endelig rs200,hoppa ikke i taket når jeg vant ford transit`en lurer på hvorfor den er med,også 2cv da med 50hk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 luftpute båt er vel et bra utrykk på cmr4... men syntes da spillet er bra... når man kommer inn i det og blir vant til styring osv... men gleder meg til jeg får need for speed underground.... virker rått... fast n furious opplegg hvor man kan modde biler osv Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 ja det er litt luftpute båt ja...Men fett ja;) LItt digg å kjøre 2wd bakhjul da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by Jostein ja det er litt luftpute båt ja...Men fett ja;) LItt digg å kjøre 2wd bakhjul da;) min favoritt er ford focus 4wd... syntes jeg har fått rimelig bra styring på den... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Audi S1 er ganske interessant å prøve å styre med ratt. Det går temmelig raskt unna :D Og for en motorlyd! Opp med volumet!! Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by Pellick Audi S1 er ganske interessant å prøve å styre med ratt. Det går temmelig raskt unna :D Og for en motorlyd! Opp med volumet!! Hmm hvor vinner man den..? rs200 er jo fet da!Men syns ikke den gikk så bra:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Du må ha 1.plass i grp.B for å unlocke audi'n. Men det mesterskapet er jo så inn i helsike umulig at jeg måtte bare gi opp før tv'n gikk gjennom vinduet...så det endte med at jeg brukte cheat :D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 hehe ja group b,bilene er ganske raske..Helt umulig å håndtere dem,men skal få det til uten å cheat jeg MÅ!!Har gjort 4wd normal og advanced,har gjort 2wd front normal og holder på med 2wd advance peace of cake det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg