Gå til innhold

Colin McRae Rally 4

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har klart alt untatt grp.B jeg også. Ble vel egentlig litt smålei av spillet etterhvert, så jeg ville bare prøve alle bilene før jeg satte det vekk... Tar det vel fram igjen og prøver uten cheat en gang.

Her prøver jeg å kjøre S1 med ratt og manuelt gir...tragisk kjøring, men grom bil med grom lyd :)

http://pellick.virtualave.net/colinmcrae4.wmv

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spillet ditt har en "secret access code" som du finner i secrets-menyen, denne koden er unik for plata som du har. Så cheats som funker for en annen, funker neppe på spillet ditt... Dette er for at codemasters skal tyne penger av folk, siden de som er desperate etter cheats vil betale for å få koder som funker til sin verson av spillet...

Da er det bedre å kjøpe seg enn sånn:

http://uk.codejunkies.com/article.asp?c=GB&cr=GBP&cs=£&r=1&l=1&i=5551

Er selvfølgelig dyrere, men funker på alle spillene du har :D

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay...<Ble akkurat ferdig med 2wd advanced..vant pajeroen og Lancia 037 den var råkul da 325 hk på bakjhula!!:cool:

Men ble lysten på audien nå,hadde ikke lagt merke til at den hadde 550hk før nå!

Vel vel får prøve grp b en dag da,men nå er jeg lei;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skrotnisse

Bestillte spillet fra scotland i dag. 350 kr+frakt...gleder meg som en unge. er ikke lei treern enda...cmrrally:pisser: på wrc

fikk spillet i dag tidlig i posten. fikk mk1 ern for ti min siden. fy faen så rått. gleder meg til jeg får lancia 037...dette spillet er helt rått......

:D

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Skrotnisse

fikk spillet i dag tidlig i posten. fikk mk1 ern for ti min siden. fy faen så rått. gleder meg til jeg får lancia 037...dette spillet er helt rått......

:D

vant gruppe B på tirsdag. hatt spillet siden lørdag. dette er helt råttt. driver og kjører c.ship med 2wd nå, kjedelig etter og ha kjørt gr. B

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider