Pellick Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Har klart alt untatt grp.B jeg også. Ble vel egentlig litt smålei av spillet etterhvert, så jeg ville bare prøve alle bilene før jeg satte det vekk... Tar det vel fram igjen og prøver uten cheat en gang. Her prøver jeg å kjøre S1 med ratt og manuelt gir...tragisk kjøring, men grom bil med grom lyd :) http://pellick.virtualave.net/colinmcrae4.wmv Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Stilig video da...Ble litt sugen på audien nå..tenker jeg spiller ferdig 2wd advanced i kveld og så får jeg heller bruke koden til å få audien da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Må vel bruke action replay til å cheate da...ellers må du kjøpe cheats fra codemasters og det er ikke så kult... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by Pellick Må vel bruke action replay til å cheate da...ellers må du kjøpe cheats fra codemasters og det er ikke så kult... ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Spillet ditt har en "secret access code" som du finner i secrets-menyen, denne koden er unik for plata som du har. Så cheats som funker for en annen, funker neppe på spillet ditt... Dette er for at codemasters skal tyne penger av folk, siden de som er desperate etter cheats vil betale for å få koder som funker til sin verson av spillet... Da er det bedre å kjøpe seg enn sånn: http://uk.codejunkies.com/article.asp?c=GB&cr=GBP&cs=£&r=1&l=1&i=5551 Er selvfølgelig dyrere, men funker på alle spillene du har :D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 okay...<Ble akkurat ferdig med 2wd advanced..vant pajeroen og Lancia 037 den var råkul da 325 hk på bakjhula!!:cool: Men ble lysten på audien nå,hadde ikke lagt merke til at den hadde 550hk før nå! Vel vel får prøve grp b en dag da,men nå er jeg lei;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by Pellick Da er det bedre å kjøpe seg enn sånn: http://uk.codejunkies.com/article.asp?c=GB&cr=GBP&cs=£&r=1&l=1&i=5551 Er selvfølgelig dyrere, men funker på alle spillene du har :D Og hvordan virker den? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by ManiaCoupe Og hvordan virker den? Består av en cd og et minnekort. Stapp cd'en i ps2'en (eller hva du enn har), velg cheats i menyen, og sett så inn spillet du skal spille. Kan også brukes som sonefri-sett :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by Pellick Består av en cd og et minnekort. Stapp cd'en i ps2'en (eller hva du enn har), velg cheats i menyen, og sett så inn spillet du skal spille. Kan også brukes som sonefri-sett :) Dette høres veldig greit ut men hva koster dette totalt? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 er det noen andre rå gamle biler?? Husker jo på 2'ern med cosworth rwd og mk1.. det var jo litt gøy, Noen slike type biler med nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by ManiaCoupe Dette høres veldig greit ut men hva koster dette totalt? Min kosta 450,- Fåes vel hos spaceworld, akers eller spiderman. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by Skrotnisse Bestillte spillet fra scotland i dag. 350 kr+frakt...gleder meg som en unge. er ikke lei treern enda...cmrrally:pisser: på wrc fikk spillet i dag tidlig i posten. fikk mk1 ern for ti min siden. fy faen så rått. gleder meg til jeg får lancia 037...dette spillet er helt rått...... :D Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Skrotnisse fikk spillet i dag tidlig i posten. fikk mk1 ern for ti min siden. fy faen så rått. gleder meg til jeg får lancia 037...dette spillet er helt rått...... :D vant gruppe B på tirsdag. hatt spillet siden lørdag. dette er helt råttt. driver og kjører c.ship med 2wd nå, kjedelig etter og ha kjørt gr. B Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Finnes det ingen cheat for å unlocke alle bilene på? Uten å kjøpe ekstra plate osv.. Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Har funnet en cheat code generator til cmr3, men ikke til 4'ern. Jævlig sleipt av codebastards å tvinge folk til å betale for cheats... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg