Gå til innhold

Rydde opp i "Prosjekt forumet"

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Nå er jeg ganske så lei av prosjekter som inneholder: Felger, senk og toning av ruter...

Det står jo nettopp dette i regelverket: "Helst noe mer omfattende enn å senke bilen og sette på større felger..."

Men det er jo ingen adminer som gjør noe med dette? Noen bør ta seg et par timer inne på forumet å få vekk alle disse trådene å flytte dem til Bilmerke forumet under katogori etter hva slags modell det er.

NÅ bør det skje noe her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er jo noen som gjør litt mer etterhvert..

Selv har jeg nå 4 biler.. Og 1 prosjekttråd (i merkeforumet), og det er KUN pga at jeg behøver hjelp ang det vraket....

Grunnene til at jeg ikke har prosjekttråder er pga at økonomien er ikke all verden, og da får jeg ikke gjort så omfattende ting med en gang...

MEN, jeg er enig med at merkeforum burde brukes mer.. Kanskje de blir mere brukt og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å gro med slike "få goskjent" "Første rånebil" osv prosjekter.

Ville tro at det er lettere for folk som lurer på noe angående bilen sin og som trenger hjelp til "prosjektet". ville få mere hjelp/tips ved å legge det under merke forumet, da det er flere som titter innom der enn prosjektforumet. Jeg dreit meg ut ved å legge ut min første bil på prosjekt forumet, og merket ganske fort at det ikke var så stor pågang der, og folk var mere interesert i å si "stilig" "kult" "annerledes" enn å svare på div problemer osv.

Men når jeg så fikk golfen og la den ut under Golf II delen på forumet så fikk man mere respons og flere gode tips. Golfen min passet heller ikke inn under prosjekt, da jeg ikke skulle gjøre så mye med den, og senke en bil og sette på felger er noe de fleste inne på forumet gjør, så derfor så kan vel kanskje folk som har "prosjekter" gå litt inn i seg selv og sende PM til moderatorer og be dem flytte "prosjektene" over til merke forumene de hører under.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

audifanatic, jeg tror det kommer sykt an på hvordan bil man har. Golf skjønner jeg ikke de som legger det ut på prosjektforumet, og på prosjektforumet kan en bil bli skrytt opp i skyene, mens den på merkeforumet ville blitt kritisert til de grader.

Selv har jeg jo Daihatsu Charade-prosjekt, og jeg tør tippe flere har sett på min prosjekttråd der den ligger nå, enn de ville gjort dersom jeg skulle laget meg en prosjekttråd på Daihatsu-forumet.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

audifanatic, jeg tror det kommer sykt an på hvordan bil man har. Golf skjønner jeg ikke de som legger det ut på prosjektforumet, og på prosjektforumet kan en bil bli skrytt opp i skyene, mens den på merkeforumet ville blitt kritisert til de grader.

Selv har jeg jo Daihatsu Charade-prosjekt, og jeg tør tippe flere har sett på min prosjekttråd der den ligger nå, enn de ville gjort dersom jeg skulle laget meg en prosjekttråd på Daihatsu-forumet.

Eirik

Men så holder jo du på med noe litt mere enn bare å skifte felger osv, kryr jo av andre bra tråder inne på prosjekt forumet.

Men for å gjøre som deg, så skal jeg ta en setning ut av løseluften og stille deg ett spørsmål: Er prosjekt forumet bare for de som har Daihatsuer og andre biler som det ikke kryr så mye av på forumet? Skal man automatis legge inn bilder av bilen sin i prosjekt forumet, bare fordi man tror at det er lite/ingen respons på merke forumet?

Men for meg så ser det ut som prosjekt forumet blir mere og mere full av halv dårlige "prosjekter" som heller kunne holdt seg på merkeforumene. Hvis man fyller opp prosjekt forumet med tulle prosjekter, så blir det vanskeligere å oppdage nye og seriøse prosjekter. Men for all del, dette for moderatorene avgjøre.

jeg er i alle fall enig med trådstarter om at prosjekt forumet begynner å bli litt for useriøst

Edit: Jeg liker mange forskjellige bilmerker, men er ikke alltids så lett å komme ut av VAG skapet her på BF. Alt man sier på BF kan og vil bli brukt i mot deg :jerkoff:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så holder jo du på med noe litt mere enn bare å skifte felger osv, kryr jo av andre bra tråder inne på prosjekt forumet.

Men for å gjøre som deg, så skal jeg ta en setning ut av løseluften og stille deg ett spørsmål: Er prosjekt forumet bare for de som har Daihatsuer og andre biler som det ikke kryr så mye av på forumet? Skal man automatis legge inn bilder av bilen sin i prosjekt forumet, bare fordi man tror at det er lite/ingen respons på merke forumet?

Men for meg så ser det ut som prosjekt forumet blir mere og mere full av halv dårlige "prosjekter" som heller kunne holdt seg på merkeforumene. Hvis man fyller opp prosjekt forumet med tulle prosjekter, så blir det vanskeligere å oppdage nye og seriøse prosjekter. Men for all del, dette for moderatorene avgjøre.

jeg er i alle fall enig med trådstarter om at prosjekt forumet begynner å bli litt for useriøst

Nå, det var ikke slikt ment. Mitt poeng var simpelten at det ikke er mye sjans å få svar på noen spørsmål om Daihatsu uansett, i grunn, men det er nok flere universale spørsmål man kan få svar på på prosjektforumet, fordi det er flere som leser der. Det er en 3-4 medlemmer som i dag er aktive på BF som kan litt om Daihatsu.

På Volkswagen-forumet er det derimot mange guruer og mange meget lærde folk, og det virker som om de har mindre interesse for andre merker enn Volkswagen AG. I tillegg kan det nevnes at eiere av biler som Audi, BMW, Ford, VAG og Volvo holder seg til sine merker, mens de som har urepresenterte biler på forumet ofte bryr seg mer om andre merker òg. Selvfølgelig er ikke dette sikkert, men det er min oppfatning. Ofte, slett ikke alltid.

Og ja, kvaliteten på prosjektene blir bare dårligere.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ganske så lei av prosjekter som inneholder: Felger, senk og toning av ruter...

Det står jo nettopp dette i regelverket: "Helst noe mer omfattende enn å senke bilen og sette på større felger..."

Men det er jo ingen adminer som gjør noe med dette? Noen bør ta seg et par timer inne på forumet å få vekk alle disse trådene å flytte dem til Bilmerke forumet under katogori etter hva slags modell det er.

NÅ bør det skje noe her!

Siden du laget dette innlegget 5 min etter du har vert inne på tråden min og kritisert meg, tar jeg igrunn dette ganske personlig,

Spesielt siden du nevner Felger, senk og toning av ruter som er nevnt i tråden min at jeg skall gjøre...

ja, ikke alle prosjekter er like bra som ditt gudommelige prosjekt, men vi andre må da få lov til å ha prosjekttråd vi også...

Så hvis ikke A8 tråden min er bra nokk så får en admin flytte den da!

Sist jeg sjekket så var det ikke DU som bestemmer hva som er et prosjekt eller ikke!

Greit nokk så er prosjektet ditt det råeste på jord, men det har vert mange gamle BMW styling/motor prosjekter her inne også...

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du laget dette innlegget 5 min etter du har vert inne på tråden min og kritisert meg, tar jeg igrunn dette ganske personlig,

Spesielt siden du nevner Felger, senk og toning av ruter som er nevnt i tråden min at jeg skall gjøre...

ja, ikke alle prosjekter er like bra som ditt gudommelige prosjekt, men vi andre må da få lov til å ha prosjekttråd vi også...

Så hvis ikke A8 tråden min er bra nokk så får en admin flytte den da!

Sist jeg sjekket så var det ikke DU som bestemmer hva som er et prosjekt eller ikke!

Greit nokk så er prosjektet ditt det råeste på jord, men det har vert mange gamle BMW styling/motor prosjekter her inne også...

Jeg beklager på det sterkeste vist du tok dette veldig personlig. Slik var det ikke ment, men jeg liker å surfe litt her inne på prosjekt forumet å se på forskjellige spennende prosjekter for å se hvordan andre velger å gjøre ting og inspirasjon generelt. Jeg må si jeg blir mer og mer skuffet da det dukker opp flere og flere "Opel omega - felger og senke sett" og "Ford Sierra - Stereo for alle penga".

Nå er ikke ditt såkalte "prosjekt" så alt for langt bak mål da synes jeg da jeg har ganske sansen for a8 og audi generelt, men det ble vell bare din(og et par andre) tråd(er) jeg har kommentert litt da jeg er lei av denne trenden som har startet med at folk startet prosjekt tråder i hytt å pine vær.

Men ingen stygge eller ekle meninger om deg personlig auditq. Det var ikke ment personlig mot deg, men vil helst at det skal bli litt mer orden i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da spør jeg igjen: Hva er det som kategoriserer bilen til ett prosjekt som er verdig prosjektforumet? Det undrer jeg på, da de fleste vil ha forskjellige meninger om dette..

Selv så leser jeg svært lite på de andre merkeforumene her en Mazda, men det er jo fordi jeg har mazda. Hadde f.eks Charaden til eiriksmil hvert under Daihatsu delen, så ville jeg nok heller aldri snublet over den tråden..

Men jeg er også ganske enig i trådstarter at det er mye prosjekter jeg kunne fint klart meg uten..

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beklager på det sterkeste vist du tok dette veldig personlig. Slik var det ikke ment, men jeg liker å surfe litt her inne på prosjekt forumet å se på forskjellige spennende prosjekter for å se hvordan andre velger å gjøre ting og inspirasjon generelt. Jeg må si jeg blir mer og mer skuffet da det dukker opp flere og flere "Opel omega - felger og senke sett" og "Ford Sierra - Stereo for alle penga".

Nå er ikke ditt såkalte "prosjekt" så alt for langt bak mål da synes jeg da jeg har ganske sansen for a8 og audi generelt, men det ble vell bare din(og et par andre) tråd(er) jeg har kommentert litt da jeg er lei av denne trenden som har startet med at folk startet prosjekt tråder i hytt å pine vær.

Men ingen stygge eller ekle meninger om deg personlig auditq. Det var ikke ment personlig mot deg, men vil helst at det skal bli litt mer orden i forumet.

Jeg må si meg enig i at en del av trådene burde vert flyttet for lenge siden.

Sitter endel og ser på forskjellige prosjekter her inne jeg også, så jeg vet at det er mye rart her inne som ikke burde ha vert på prosjekt sidene...

Men det er mye bra her inne også da, blandt annet prosjektet ditt :thumb

Håper det blir ryddet opp lit her jeg også, selv har jeg lyst å ha tråden min i prosjektforumet, selv om jeg ikke skall style A8'n min... Man kan da tross alt ikke style en A8!!

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi jobber med en ny modul for prosjekter som gjør at kun de mer seriøse og omfatende prosjektene vil havne.

Høres veldig bra ut, tenkte faktisk på å foreslå noe lignende. Betyr det at det blir to prosjektforum? Synes forsåvidt at det er greit med et prosjektforum om enklere ting også, sånn at "rånegutta" kan legge ut om prosjektene sine til likesinna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

REGLER

§1 Alle prosjekt tråder skal ha lik type tittel.

brukernavn: Biltype - Prosjektnavn

Eksempel:

Marius : Nissan 200sx S14 - S14,5 prosjekt

Alle plikter selv og forandre sin tittel til det nye systemet.

TIPS! Nå kan du endre tittel selv ved å redigere første innlegget ditt!

§2 Det første innlegget i tråden skal ha bilder av bilen og forklaring på hva som skal gjøres.

§3 Det er ikke lov å misbruke muligheten for å bruke HTML kode i prosjektet sitt. Dette vil føre til 3 mnd utestengelse fra forumet

Ergo flyttes tråden til auditq til A8 forumet..

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider