Gå til innhold

Rydde opp i "Prosjekt forumet"

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kvalifiserer dette til prosjekt forumet?

Siden du referer til min bil tydeligvis så har du vel lest tråden etter hvert ? Hellakkering, felgprosjekter, stereo osv... Er da for fafo bra mye mer enn hva enkelte andre gjør, ligger prosjekter der folk skal bytte en fanger og planlegger det ene og det andre men ikke gjør noe.. Så siden jeg ikke skal ha air-rides, full plastic-fantastic men heller har prioritert hellakkering og overnevnte bla så er ikke dette ett prosjekt ?

Teksten som du refererer til var første planer... Dessuten er det ikke engang ett underforum for Coupe.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere skal lage en ny prosjekt del, men hva med å dele opp det prosjektforumet som er her fra før i noen undergrupper? :) F.eks Styling, Stereo osv. Så kan de større prosjektene i den nye delen. Såklart, da ville det kanskje blitt vanskelig å fått folk til å se på de mindre prosjektene siden de fleste sikter til de mer heftige. Men ville vel blitt mer ryddig i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å dele det inn enkelt (Siden det ikke er et prosjekt når man "bare" skal tektylere, lakke, bygge stereo osv) Kan man dele det opp i:

Prosjekt: "Vi som skal skru bilen i så mange smådeler som mulig"

Prosjekt: "Bilen min fungerer egentlig helt greit, men jeg skal bare hore den litt"

eller feks:

prosjekt: jeg bygger grombil og vet hva jeg driver med

prosjekt: jeg horer opp bilen min er en attention-whore

prosjekt: jeg skrur bilen min i smådeler, lar den ligge noen år for så og skrote den

prosjekt: jeg later som at jeg har bil som er sendt til england for turbokonvertering og fyller tråden min med tomprat (cosfag)

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prosjekt: jeg later som at jeg har bil som er sendt til england for turbokonvertering og fyller tråden min med tomprat (cosfag)

den burde være mest prioritert. ( han har ikke lexus?:spermie: )

ellers så er jeg enig i at standaren bør heves på de som får lov til å ha en tråd der.

for eks som på enkelte svenske forum. der admin må godkjenne brukeren slik at han får laget en prosjekt tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slett nå bare ikke masse tråder som folk har lagt veldig mye arbeid i.

personlig synes jeg det er 10 ganger mer interessant og lese om f.eks en 1985 mod mazda 323 som renoveres, ribbes og monteres igjenn enn en 1999 mod BMW 318i som skal få skjørt og "effekt"eksosanlegg!!:)

Blir vel ikke slettet, så lenge overskriften er i henhold til reglene. Etter som hva jeg har skjønt, så blir tråder som ikke faller innenfor reglemanget flyttet til riktig kategori. slik som de 2 i denne tråden her.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ender med at det bare blir folk med mye penger og nye fine biler som får ha prosjekter i prosjekt delen. Selv har jeg lagt prosjekt tråden min på mondeo forumet, men der er det null respons. Jeg tro det er litt for mange underforum under merkene. Det hadde sikkert funket mye bedre med et forum for vært merke.....

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ender med at det bare blir folk med mye penger og nye fine biler som får ha prosjekter i prosjekt delen. Selv har jeg lagt prosjekt tråden min på mondeo forumet, men der er det null respons.

Man må vel ha litt penger for å kunne ha ett prosjekt. ingenting er gratis.

Prosjektforumet er jo for alle brukere av BF fattig eller rik, ny bil eller gammel bil spiller vel ingen rolle. Men å legge "prosjektet" sitt under prosjekt forumet må bli forbeholdt de som faktisk har ett ordentlig prosjekt og ikke bare de som tror de kan kalle felgbytte og omlakkering for prosjekt.

Dårlig respons i enkelte av merke forumene er vel heller ingen grunn til å legge ut "prosjekt citroen c2 "eu godkjenning" under prosjekt forumet?

Syntes det blir mye sutring i denne tråden. Så da får de som føler seg truffet og føler at deres "prosjekter" ligger dårlig ann, bare vente på å se hva Moderatorene klarer å få istand.:sombrero:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider