Gå til innhold

Rydde opp i "Prosjekt forumet"

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når man er inne på det med å rydde opp i forumet, foreslår jeg at alle oppdateringer SKAL inn i den første posten, slik at man slipper å lese gjennom 70 sider med "tomprat" for å finne oppdateringer? bare et forslag.:)

Oppdateringer er da alltid i trådstarters siste post? Er ikke vanskelig å finne det..

Åssen tror du det blir hvis de gutta som har 50 siders prosjekt hadde lagt alle bilder og info på førstesiden? Da ville man jo brukt halve dagen på å laste alle bildene..

Noe av kosen med en prosjektpost er jo å følge fremgangen..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke bli så avansert, ser jo at mange sliter med å skrive nick foran prosjektet, så hvis prosjektene skal slettes når folk ikke oppdaterer førstesiden går det gale.. Burde heller roet ned tullpreiket..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er da mange av disse senk og felg prosjekta som utarter seg til litt mer etter hvert også da... er litt kjipt å gjemme seg i merkeforumene syns jeg. men hva går da som ett prosjekt?? enhver bil som ikke har stått som ett rent skall er da ikke verdig ell????????

Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er da mange av disse senk og felg prosjekta som utarter seg til litt mer etter hvert også da... er litt kjipt å gjemme seg i merkeforumene syns jeg. men hva går da som ett prosjekt?? enhver bil som ikke har stått som ett rent skall er da ikke verdig ell????????

det og skille mellom et prosjekt og vedlikehold er vel noe hver enkelt burde greie og skille mellom.

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes tross alt at det ikke må bli slik at kun de som ribber bilene sine og totalrenoverer eller totalombygger dem kvalifiserer til å få opprette tråder i prosjektforumet. Selv om slike prosjekter definitivt er de mest interessante, så ligger det langt utafor det de fleste bilinteresserte noen gang gjør med en bil. Det store flertallet av mennesker som mekker eller har mekka bil strekker seg til mer forsiktig bilbygge, slik som omlakkering, styling, lettere effektoppgraderinger o.l. Og jeg mener at folk må kunne få kalle slikt for "mitt prosjekt", selv om det ikke kan sammenlignes med arbeidene til de som daglig bor i smøregrava.

Nå er det jo sagt at det er en omlegging av prosjektforumet på trappene, og forhåpentligvis blir det plass både til "gutteprosjekter" og større prosjekter i fremtidige forum, men fraskilt slik at hver enkelt kan gå inn på det forumet han/hun synes er mest interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er inne på det med å rydde opp i forumet, foreslår jeg at alle oppdateringer SKAL inn i den første posten, slik at man slipper å lese gjennom 70 sider med "tomprat" for å finne oppdateringer? bare et forslag.:)

Ang. oppdateringer : har du hørt om å gå til siste siden av en tråd, der er som regel det nyeste svaret !!!

Er forøvrig enig med mye nevnt her, det heter tross alt PROSJEKTFORUM. Tenk litt på det navnet , så skjønner dere at det å bytte felger å sote rutene ikke faller inn under dette, som det åsså jo står i reglene for dette forumet.

Hvis dere får lite respons i merkeforumet, blir det vel LITT feil å flytte det til prosjektforumet for å få respons!!! Som sagt, trykk på knappen"new posts", så dukker det jo opp. Er det bare meg som bruker den knappen ???

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det store flertallet av mennesker som mekker eller har mekka bil strekker seg til mer forsiktig bilbygge, slik som omlakkering, styling, lettere effektoppgraderinger o.l. Og jeg mener at folk må kunne få kalle slikt for "mitt prosjekt", selv om det ikke kan sammenlignes med arbeidene til de som daglig bor i smøregrava.

Så klart så kan de få kalle det for "mitt prosjekt" men å regelrett grise ned prosjektdelen av forumet, med alt fra bytting av baklykter til senking hører ikke under prosjektforumet.

Kentsor: Så klart så er det mange prosjekter som uttarter seg fra enkle modifikasjoner til store ombyggninger, men trenger vel ikke å legge det ut på prosjektforumet før det virkelig blir alvor. trenger liksom ikke å lage post i prosjekt forumet nå i dag, bare fordi man i løpet av 3år kanskje bygger bur og setter i større motor.

Men at man legger det under merkeforumet og skriver f.eks: Audifanatic Prosjekt Golf II.

er det virkelig så få folk som vil prosjektforumet godt?:iconsm

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en jævli god løsning for dette :D Vent å se.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. oppdateringer : har du hørt om å gå til siste siden av en tråd, der er som regel det nyeste svaret !!!

Er forøvrig enig med mye nevnt her, det heter tross alt PROSJEKTFORUM. Tenk litt på det navnet , så skjønner dere at det å bytte felger å sote rutene ikke faller inn under dette, som det åsså jo står i reglene for dette forumet.

Hvis dere får lite respons i merkeforumet, blir det vel LITT feil å flytte det til prosjektforumet for å få respons!!! Som sagt, trykk på knappen"new posts", så dukker det jo opp. Er det bare meg som bruker den knappen ???

Hvis jeg vil lese et prosjekt på 70 sider er det jo ikke bare å se siste oppdatering, vil jo se hele fremgangen! Da mener jeg det ville vært en ok løsning, men som jeg ser har de en løsning på gang:cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

marius: gleder meg..

Til dere andre: Takk til dere som støtter meg med at et prosjekt er et prosjekt, en renovasjon en renovasjon, og en bytt felg monter senk IKKE er et prosjekt.

Og til alle dere der ute som gråter over at senk/stereo/felg tråden deres ikke får noe respons er vell lett fordi få er interessert i å lese om det.. enkelt og greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider